Navigatie op oude laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

• Beun_de_Haas
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-12-2025

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Topicstarter
Op de laptop die ik niet meer tot m'n beschikking heb werkte de navigatie perfect met een:

- GPS USB muis
- Alturion 6.0

Nu heb ik alleen nog een oude laptop (PII 266, 128MB RAM). Nu zou ik graag hierop een navigatie systeem willen plaatsen. Als ik kijk naar de huidige PDA's doet deze laptop er niet eens zo veel voor onder.

Welk programma kan ik nu het beste gebruiken op de laptop. Of is het mogelijk dat m'n oude laptop als PDA wordt gezien en dat ik dus gewoon Alturion kan gebruiken en kan sinck'en met m'n desktop?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Je kan allerlei oplossingen maken :) Bijvoorbeeld dezelfde programmas als je toen je de laptop had gebruikte weer installeren? Er zijn vele oplossingen en kijk even welke drivers en types het zijn want hier kunnen we niet zo heel erg veel mee. Vooral de support paginas van de softwarefabrikanten zullen hierin kunnen helpen. Het heeft in ieder geval weinig met Windows Operating Systems te maken. Lees onze Windows Operating Systems - Policy eens goed door.

De beste keuze maak je zelf door je uitgebreid in te lezen in de materie en met zoekmachines alle info te vergaren die je maar kan vinden. Ik zie niet zoveel terug van wat je zelf allemaal al hebt gedaan. Dit is toch wel een vereiste, zoals je in Algemene gedragsregels (Netiquette) kan lezen. Daarom sluit ik dit topic.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.