TCP/IP printen onder Windows 95

Pagina: 1
Acties:

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:01
Zojuist heb ik voor mijn moeder even een oud Windows beest van de zolder gehaald er er Windows 95b (build 1111) op gezet. Het is absoluut mijn favoriete OS niet, maar voor de zakelijke administratie is dit ding van 11 jaar oud prima te gebruiken. Excel 97 werkt wel aardig.

De PC hangt in ons thuisnetwerk en krijgt ook verbinding met het internet. Nu zou ik ook graag de printer die aan de Airport Express hangt willen configureren op Windows 95. Ik vrees dat dit niet kan, maar misschien hebben jullie wel tips om deze combinatie toch werkend te krijgen.

Het gaat hier om een Airport Express met de nieuwste firmware i.c.m een HP Deskjet 3820.

Bovengenoemde configuratie werkt perfect onder Windows XP / MacOS X, nu Windows 95 nog.

Lekker!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
http://www.rabox.com/winlpd/

je vriendje in nood :)

A wise man's life is based around fuck you

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:01
Bedankt voor de tip, maar helaas werkt dit programma niet icm mijn Airport Express en de 3820. Iemand misschien nog een andere tip?

Lekker!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Nou, je zou eens kunnen beginnen met een analyse waarom die rabox lpr client niet werkt.
En daarna eens vertellen waarom die andere 64399 hits op google voor jou geen oplossing bieden.
Een b-tje zelfwerkzaamheid kan geen kwaad.

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==