Toon posts:

Mail forum hulp

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag een mail forumulier willen maken met het volgende, maar krijg het niet voor elkaar.

1 invul formulier.
5 regionamen met 5 apparte email adressen.
elke regionaam kan geselecteerd worden in de pulldown menu.

als ik bijvoorbeeld kies voor Eindhoven dan moet het ingevulde formulier naar eind@eindhoven.nl
maar als ik kies voor regio amsterdam dan moet het formulier naar eind@amsterdam.nl

• Justifier
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-04-2024
Volgens mij heb je net ook al een topic geopend, met het zelfde erin. We doen hier niet aan scriptrequests.

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-05 12:14
en hoe wil je dit oplossen? client-side? server-side?
gaat je e-mail via een mailscript, dan dien je deze aan te passen.

Dit is vrij eenvoudig in PHP te realiseren.

Icons are overrated

Verwijderd

Tja, Ookal zou ik je dolgraag willen helpen, een scriptrequest mag niet.
Ik heb er in het verleden een officiele waarschuwing voor gehad, dus kijk maar uit.........

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 23:48

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

* Thijsmans wijst naar Mail forum. :/
Prammenhanger schreef op maandag 28 maart 2005 @ 20:46:
In W&G is deze vraag ook niet welkom, dunkt me. GoT in het algemeen is er voor de gevorderde gebruiker. Als je een probleem hebt, geef je aan wat je al geprobeerd hebt om het te verwezelijken, en wat er nu niet lukt. Bovenstaande is een ordinair scriptrequest :)

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou het graag bij de client opgelost zien hebben.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

We doen inderdaad niet aan scriptrequests. Neem de [rml][ W&G FAQ] Welkom in W&G: FAQ en Beleid[/rml] eens aandachtig door om een idee te krijgen wat we hier van jou verwachten.

Tip: herlees eens de [faq]registratievoorwaarden[/] en dan met name het forumgedrag gedeelte. Want ik heb het idee dat je deze helemaal niet hebt doorgenomen. En dat terwijl juist daarin cruciale informatie staat over Gathering of Tweakers en over het gebruik ervan ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.