Zo'n 2 maanden geleden heb ik mijn speakers vervangen en nu wordt het tijd dat ook mijn versterker eens wordt vernieuwd.
Via een kennis hoorde ik over de Tangent AMP-50. Deze zou volgens hem uitstekend geluid geven en van binnen ook behoorlijk audiofiel in elkaar zitten tewijl de versterker slechts 80 euro kost.
Op internet heb ik tot nog toe 0 ervaringen kunnen vinden met deze amp. En zelfs plaatjes - anders dan van de voorkant - zijn nauwelijk te vinden.
Ik ben dus erg benieuwd over er hier mensen zijn die ervaring hebben met deze amp
Tangent AMP-50

Tangent
AMP-50
Zelf gevonden foto's
Via een kennis hoorde ik over de Tangent AMP-50. Deze zou volgens hem uitstekend geluid geven en van binnen ook behoorlijk audiofiel in elkaar zitten tewijl de versterker slechts 80 euro kost.
Op internet heb ik tot nog toe 0 ervaringen kunnen vinden met deze amp. En zelfs plaatjes - anders dan van de voorkant - zijn nauwelijk te vinden.
Ik ben dus erg benieuwd over er hier mensen zijn die ervaring hebben met deze amp
Tangent AMP-50

Max power 8 Ohm RMS: 2 x 40W |
Max power 4 Ohm RMS: 2 x 50W |
Frequency range +/- 3 dB: 10-63.000 Hz |
Distortion: <0.05 @ 1watt |
Channel separation: > 59dB |
Tone control: Treble +/-14dB @ 10KHz, Bass +/-14dB @ 100Hz, Loudness: |
Signal / noise ratio: > 80dB |
Front display languages: English |
Analoge audio inputs: 6 x stereo (Tuner, DVD, CD, AUX1, AUX2, Phono) |
Speaker outputs: 1 set (binding posts) |
Analoge audio outputs: 1 x stereo (line out) |
Mains voltage: 240V / 50-60Hz |
Dimensions (HxWxD): 75x430x285mm |
Weight: 6,3Kg |
Cables: Powercord included |
Manual languages: Uk, D, F, NL, E, DK |
Remote control: Infrared |
Batteries: 2 x AAA Included |
Tangent
AMP-50
Zelf gevonden foto's

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day