popup na muisklik

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• T i M
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:43
Ik wil maken als een gebruiker op mijn site op icoontje klikt dat er dan een popupje verschijnt. Ik moet de tekst dus zelf kunnen intypen die er dan moet verschijnen. Dus niet uit een database.

Wat ik heb gevonden op got en google was niet echt wat ik zoek.

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:55
uhmm Op GoT niets kunnen vinden en ook Google niet?

[ Voor 68% gewijzigd door T-MOB op 28-03-2005 19:48 ]

Regeren is vooruitschuiven

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Dat kan met javascript, bijvoorbeeld met window.open() en window.alert(). Deze 2 dingen worden in de meeste Javascript tutorials wel behandeld. Bijvoorbeeld in deze tutorial, en dit stukje voor voorbeeld scripts en tips.

[ Voor 35% gewijzigd door AtleX op 28-03-2005 19:50 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:29

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Er is dus genoeg te vinden om je probleem mee op te lossen. Je post overigens je topic op de verkeerde plek. Javascript hoort in Webdesign & Graphics en niet in Programming & Webscripting.

Daarnaast is dit redelijke basis kennis te noemen. Open en alert zijn functies die je echt wel zelf moet kunnen vinden. Als je zelf a lhet 1 en ander hebt uitgezocht geef dan ook aan wat je zelf al hebt gevonden en waarom het niet voldoet, zo kunnen we je beter helpen. Zie ook P&W FAQ - De "quickstart"

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.