[draadloos] Zender/ontvanger schema

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008

• zwartemerel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-02 23:02

zwartemerel

uhm.. niets aparts te melden

Topicstarter
hallo

is er misschien ook een schema om zelf een (wifi) Zender en ontvanger te maken, die sterker is dan normaal, want ik wil graag een bereik van een kilometer, dus een wifi zender van een watt of 5 leek me wel wat, is hier ook een schema van?

een "normaal" schema van een wifi zender en ontvanger is ook zeer welkom.

het hoeft niet speciaal wifi te zijn, het gaat erom dat ik er audio over wil sturen, en als het dan wifi is, zet ik aan alle 2 kanten een pc neer.

de frequentie van het apparaat maakt ook niet zo veel uit, zolang het maar geen Fm is.

Alvast bedankt

Groeten Henri

--->--> www.zwartemerel.nl <--<---

Verwijderd

zwartemerel schreef op maandag 28 maart 2005 @ 19:32:
hallo

is er misschien ook een schema om zelf een (wifi) Zender en ontvanger te maken, die sterker is dan normaal, want ik wil graag een bereik van een kilometer, dus een wifi zender van een watt of 5 leek me wel wat, is hier ook een schema van?

een "normaal" schema van een wifi zender en ontvanger is ook zeer welkom.

het hoeft niet speciaal wifi te zijn, het gaat erom dat ik er audio over wil sturen, en als het dan wifi is, zet ik aan alle 2 kanten een pc neer.

de frequentie van het apparaat maakt ook niet zo veel uit, zolang het maar geen Fm is.

Alvast bedankt

Groeten Henri
Allereerst zijn dat soort vermogen niet toegestaan, en een kilometer gaat zat op 100mwatt. Kwestie van een biquadje bouwen en die op een schotel zetten. Aan de andere kant hetzelfde, en mits je LOS hebt haal je dan een 5,5mbit over 6km ongeveer :)

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:58

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

* Koffie denkt dat je eerst maar eens gericht het e.e.a. moet opzoeken, hier is voldoende over te vinden.
Doe eerst eens zelfonderzoek, bepaal wat je nu precies wilt en kijk dan wat je nodig hebt.

Tijd voor een nieuwe sig..

Dit topic is gesloten.