[XP] Mediaplayer als plugin/integratie laat browsers crashen

Pagina: 1
Acties:

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-04 08:04
Ik heb zelf al heel lang het probleem dat bij filmpjes op websites (niet .rm/.mov filmpjes overigens) m'n browser kei-hard crashed. Ik heb mediaplayer 10 maar geinstalleerd om te kijken of het wat zou helpen, en het heeft een heel klein beetje geholpen (hij crasht nu nog maar 9 vd 10 keer ipv 10 vd 10 keer).

Hoe kom ik hier in godsnaam weer van af, op m'n andere pc is overigens precies hetzelfde gaande en het begint nu wel erg irritant te worden om 15 tabs kwijt te raken door een filmpje waarvan ik niet eens de kans kreeg het te zien.

rm -rf ~/.signature

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Welke browser :?

Meer info AUB.

* aReaRe zwaait naar Backslash32 :w

[ Voor 71% gewijzigd door aReaRe op 28-03-2005 23:02 ]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

tabjes > FF? Mozilla? MyIE? iets anders?

More input plz..

[edit]
Anders laat je even je window gewoon 15 minuten open staan en druk dan pas op [verstuur bericht] 8)7

Als je FF draait: WMP plugin zorgt daar wel eens vaker voor problemen, staat ook gedocumenteerd @ mozilla ergens...

[ Voor 67% gewijzigd door alt-92 op 28-03-2005 23:03 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• bakakaizoku
Moz EN Ie hebben er last van

rm -rf ~/.signature

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd om dit op te lossen? XP helemaal up to date qua patches? Heb je een codec pack geinstalleerd? Krijg je nog foutmeldingen in de event-viewer? Watvoor filmpjes gaat het vooral om?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• bakakaizoku
XP is 100% up to date, een codec pack, vast wel toen ik windows geinstalleerd heb, event viewer heb ik niet bekeken (waar zit die?) en het gaat om alles wat niet mpeg approved is geloof ik.

rm -rf ~/.signature

• oli4100
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
- Beveiligingsinstellingen in IE en FF aanpassen?
- Codec's herinstalleren (K-lite codecpack, dat soort)
- Rechtermuisknop op filmpje -> doel opslaan als. Dan openen en dan loopt er niks vast behalve WMP :P

.edit: als het filmpje dan nog niet afspeelbaar is (als je het dus eerst opslaat en dan afspeelt), dan ligt het aan je codecs/wmp. Als het dan wél afspeelbaar is, dan ligt het aan je browser(instellingen).

[ Voor 50% gewijzigd door oli4100 op 28-03-2005 23:36 ]

• bakakaizoku
Ik krijg niet eens de kans om het op te slaan, het zijn altijd die filmpjes die in een website geintregeerd staan die de browser laten crashen voordat je ook maar op stop kan drukken

rm -rf ~/.signature

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:08

HaterFrame

Well... Poo came out!

mattttt schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 00:11:
Ik krijg niet eens de kans om het op te slaan, het zijn altijd die filmpjes die in een website geintregeerd staan die de browser laten crashen voordat je ook maar op stop kan drukken
WMP en codecs herinstallen heeft hier het probleem opgelost :*)

I am the great Cornholio!

• bakakaizoku
ik kwam er net achter dat het ook gewone asx streams zijn die in de standalone player alleen al crashen..

codecs + wmp maar eens opnieuw installen dan zoals ^^^ zegt

rm -rf ~/.signature

Pagina: 1