Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

HP D330 desktop wachtwoord

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand me helpen om op mijn HP D330 desktop de BIOS wachtwoord te verwijderen?! Een tijdje zelf bezig geweest maar ik kom er niet uit. Ik wil graag de nieuwste Bios er opzetten maar het lukt me niet omdat er de bios password wordt gevraagd..... :'(

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:27

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Waarom haal je het batterijtje er niet even uit :?
En als het een award bios is, zijn er op google zat antwoorden te vinden ;)

Aha, ik heb hier een belangrijk linkje van de HP site ;)
http://h10025.www1.hp.com...l&docname=c00043113&lc=nl

[ Voor 37% gewijzigd door Outerspace op 28-03-2005 18:58 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Als ik in het bios kon komen konik hem makkelijk flashen ...,maar erin komen is het probleem want ik weet de password niet en dat wordt gevraagd voor ik kan flashen. Hoe krijg ik die password weg? Of hoe kan ik anders de Bios Flashen????

Verwijderd

Topicstarter
Batterijtje eruit gehaald ( +- 15 min ) en op google gezocht maar het blijkt dat het bij HP moeilijker gaat dan bij andere pc's.....

Verwijderd

1 - zet je computer volledig zonder stroom (stroomkabel uittrekken)
2 - haal het batterijtje uit je computer
3 - steek de stroomkabel er weer in en start je pc op
4 - probeer naar je bios te gaan tijdens het opstarten (meestal op delete drukken)
5 - hij heeft waarschijnlijk een foutmelding
6 - zet je computer weer volledig zonder stroom en steek het batterijtje er opnieuw in
7 - start je computer opnieuw op en nu geraak je zeker weer in je bios en is het wachtwoord verwijderd.

Het wordt aangeraden om het batterijtje er pas weer na een kwartier in te steken.
Dit hoeft meestal niet als je mijn instructies volgt. Door de stroomstekker uit de computer te halen zal je moederbord volledig zonder stroom zitten en het batterijtje dus ook. Meestal sluit men de computer gewoon af maar hangt er nog altijd een beetje stroom op het moederbord waardoor het batterijtje niet volledig kan leeglopen wat dus eigenlijk wel de bedoeling is.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Sorry, maar het omzeilen van beveiligingen is iets waar we je op GoT kunnen helpen. Zie o.a. Het algemeen beleid #security hiervoor.

We kunnen namelijk niet weten of je bedoelingen wel helemaal zo kosjer zijn als ze doen denken. :)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.