Bluetooth stack probleem

Pagina: 1
Acties:

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Beste mensen,

Op een dag bij het opstarten meldde Windows opeens, en sindsdien elke keer bij het opstarten: "ERROR:Unable to start the bluetooth stack service".

Als ik My Bluetooth places open, er is niks te zien. Als ik op view devices in range klik, meldt de computer: "No local Bluetooth Device detected".

Het gekke is, dat ik dit bericht zit te typen op mijn Bluetooth toetsenbord, en straks op verstuur druk met mijn bluetooth muis. Het bluetooth icoontje in de system tray is echter wit, waar hij normaliter (er zijn een toetsenbord en muis verbonden) groen is.

De basis werkt dus in principe wel, maar ik wil contact maken met mijn telefoon, vandaar dat ik My Bluetooth Places nodig heb. Nokia software connect ook niet meet automatisch met mijn telefoon, wat voorheen wel het geval was.

Als ik rechts klik op het bluetooth icoontje in de systray en voor advanced configuration klik, kan ik gewoon de hardware gegevens van mijn bluetooth device (een MSI op het moederbord) accessen.

[ Voor 6% gewijzigd door P.B. op 03-07-2005 04:58 ]

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Al eens geprobeerd om je drivers voor je Bluetooth kaart opnieuw te instelleren?

Senile! Senile Oekaki

• P.B.
  • Niet online
_bas_ schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 05:33:
Al eens geprobeerd om je drivers voor je Bluetooth kaart opnieuw te instelleren?
Nee niet geprobeerd, ik hoop het eerder in een andere hoek te zoeken.
Drivers opnieuw installeren betekent ook tijdelijk geen toetsenbord en muis, met alle problemen van dien.

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:48

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Ik heb ook slechte ervaringen met Bleutooth dongles; mijn eerste van Conceptronics werkte na een reboot vaker niet dan wel. Ik moest dan de adapter opnieuw even inpluggen. Dat werd ik op het laatst zo beu dat ik een nieuwe dongle heb gekocht van Belkin. Maar helaas...deze heeft weer andere kuren. Ik gebruik de originele WIDCOMM-drivers, dus niet die ms ondersteung. Probleem; als ik enige tijd mijn pc aan heb, krijg ik zomaar een Bleutoot stackserver error of mijn computer bevriest gewoon totaal; geen beeld, geluid of num-lock meer. :X

Bleutooth, leuk hoor. Maar het is nog erg brak.

/dev/null

• P.B.
  • Niet online
Help! :/
Het is zo vervelend als je je telefoon niet eens normaal met je computer kan pairen ..

[ Voor 87% gewijzigd door P.B. op 07-04-2005 10:22 ]