In juni mag ik van mijn ouders een mooie laptop uitkiezen voor een zeer mooi bedrag, maar ik zou hier graag Linux op draaien, nee, ik ben niet van plan om mijn illegale Windows XP Corporate ofzo erop te knallen, ik draai nu op mijn desktop ook alleen maar Linux (ubuntu om precies te zijn).
Nu vind ik het nogal een geldverspilling om voor een windows-licensie te betalen want het eerste wat ik ga doen is formateren...
Waar sta ik in mijn recht om die licensie niet te betalen?
De search liet wel wat weten, maar dat zijn allemaal topics van 2 a 3 jaar oud.
Omdat er mss een verschil is tussen de wetgeving van NL en BE, ik woon in belgië.
Valt dit nu onder de verboden koppelverkoop, of niet? Heeft er iemand ervaring met een bepaalde fabrikant waar je een laptop zonder licensie kan kopen?
Voor de duidelijkheid, ik wil ook geen lindows of een ander flauw afkooksel hebben, gewoon een lege hd.
Nu vind ik het nogal een geldverspilling om voor een windows-licensie te betalen want het eerste wat ik ga doen is formateren...
Waar sta ik in mijn recht om die licensie niet te betalen?
De search liet wel wat weten, maar dat zijn allemaal topics van 2 a 3 jaar oud.
Omdat er mss een verschil is tussen de wetgeving van NL en BE, ik woon in belgië.
Valt dit nu onder de verboden koppelverkoop, of niet? Heeft er iemand ervaring met een bepaalde fabrikant waar je een laptop zonder licensie kan kopen?
Voor de duidelijkheid, ik wil ook geen lindows of een ander flauw afkooksel hebben, gewoon een lege hd.