Toon posts:

E-mailverkeerd geblokt door Norton

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een tijdje gebruik gemaakt van outlook Express binnen Windows 2000 ENG. Nu heb ik Norton Internet Security 2005 gekocht en geinstalleerd. Op een of andere manier ontvang ik nu mijn e-mail niet meer.

Hij kan geen verbinding maken met de server (pop.chello.nl). Wanneer ik Norton uitzet werkt het echter wel! Hoe zou dit toch kunnen en de grotere vraag is, hoe los ik dit op? ;x

• RutgerLAN
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-07 13:24
Overgaan op een ander pakket ;)

Norton vertraagd de boel echt GIGANTISCH!
Ik was nooit anders gewent totdat ik het er af had gehaald. Ga lekker voor Kaspersky, lekker snel en goed! :)

Maar goed, was je vraag niet, misschien dat iemand anders je kan helpen. :+

• Black-Death
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-08 10:31
Ik heb dat ook. Met Norton 2004 werkte de boel nog prima, maar na het installeren van Norton 2005 en dat hele pakket kwam er geen mail meer binnen, er kon geen verbinding worden gemaakt met de desbetreffende server waarvan de e-mail kwam.

Enige optie was om Norton de mail niet meer te laten scannen. Jammer, maar helaas.

[ Voor 1% gewijzigd door Black-Death op 28-03-2005 17:39 . Reden: Typo ]

• Jaywalker
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-11-2024
Kijk eens op de knowledgebase bij Symantec zou ik zeggen. Kan me niet voorstellen dat daar geen oplossing geboden wordt. Het is even zoeken, maar dan moet je het echt wel kunnen vinden...

Koffie!!

Verwijderd

Topicstarter
Norton is wel veillig en m'n pa heeft het nou eenmaal gekocht! :)

In Knowledge kon ik het niet vinden ;x

Verwijderd

Topicstarter
Black-Death schreef op maandag 28 maart 2005 @ 17:39:
Ik heb dat ook. Met Norton 2004 werkte de boel nog prima, maar na het installeren van Norton 2005 en dat hele pakket kwam er geen mail meer binnen, er kon geen verbinding worden gemaakt met de desbetreffende server waarvan de e-mail kwam.

Enige optie was om Norton de mail niet meer te laten scannen. Jammer, maar helaas.
Als ik Norton de boel niet meer laat scannen heb ik hetzelfde probleem. En anders was het nooit een probleem. Ook niet toen ik Norton er al op had. Het begon een weekje terug.. terwijl ik Norton al een dikke maand had ;x

• Black-Death
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-08 10:31
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 17:47:
[...]

Als ik Norton de boel niet meer laat scannen heb ik hetzelfde probleem. En anders was het nooit een probleem. Ook niet toen ik Norton er al op had. Het begon een weekje terug.. terwijl ik Norton al een dikke maand had ;x
Ja dat had ik overigens ook, vergeten te vermelden O-). Had Norton al iets langer, pas daarna kwamen de problemen. Blijft erg maf. Maar ach, als je oplet wat je opent in je e-mail heb je die scanner niet eens per se nodig, zeker niet voor je outgoing mail. Regelmatig Norton laten scannen in de Veilige Modus helpt ook al erg veel.

• Jaywalker
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-11-2024
Je hebt i.i.g. recht op support van Symantec aangezien het product is aangeschaft.

Ik las ook ergens dat het uitvoeren van een update al een oplossing gaf. Ik mag ook aanemen dat je de machine na installatie van NIS2005 al gereset hebt?

Koffie!!

Verwijderd

Topicstarter
Installatie is al een dikke maand terug, en nu krijg ik opeens dit probleem. Dus ja, de machine is gereset ;x

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:24

HaterFrame

Well... Poo came out!

(jarig!)
Ik adviseer de mensen die ik aan de lijn krijg altijd om Norton te deinstalleren en dan opnieuw te installeren. 9 van de 10 keer gaat dit goed, werkt het niet. Helaas dan ist jammer, het probleem bij Norton 2005 zit em in de proxy waar het mail verkeer langs gaat. Daar gaat het dus fout.

I am the great Cornholio!

Pagina: 1