Toon posts:

[XP SP2] alleen 3d in vensters

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een paar maanden heb ik op mijn "internet" pc het volgende rare probleem. Geen enkele game draait full screen! in een venster doen ze het wel. als ik een game start dan heb ik wel geluid maar geen beeld. sommige games geven heel kort wel beeld maar gaan dan retour naar de desktop.
het valt me wel op dat in er wel 8xsvchost draait in de task manager.

In een venster draaien de games wel. Mijn desktop staat altijd op 1280 en de games speel in op 1024.

Hardware:

athlon xp 2000+ non oc
asus a7v8x deluxe (via kt400)
1gb pc 3200 valueram
gf4 ti4200 128mb(asus)
3x120 gb (8mb cache) harddisk (2x wd 1x seagate)

Software:

xp pro met sp2
laatste via en nvidia drivers voor mobo en videokaart

Wat heb ik al gedaan:

nieuwste bios versie
oudere via drivers (verschillende versies)
oudere nvidia drivers (verschillende versies)
opnieuw DX9c erop gezet
winupdates
Andere video kaart (ook een gf4 maar dan ti4400)

Xp opnieuw installeren zie ik niet zitten dus ik hoop dat er mensen zijn die dit probleem herkennen en kunnen oplossen.

Verwijderd

Topicstarter
ff een kick. heb ik de vraag in een verkeerd deel van het forum gevraagd of is mijn probleem echt zo bijzonder?

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-11 21:35
Ik gok dat dit topic eigenlijk thuishoort in Videoplanken en Beeldkanonnen, aangezien het lijkt op een probleem met de videokaart. Wat is er die paar maand geleden gebeurd dan? Is het na de installatie van SP2 gekomen? Zoiets gebeurt niet zomaar, misschien is het wel gekomen na installatie van een nieuw spel ofzo (of juist een wat oudere, die zonder te vragen een oudere, of aparte, versie van DirectX heeft geinstalleerd.