Hallo,
Ik was net aan het klooien met mijn PC-Kast... Ik heb heb opengeschoefd omdat ik hem binnenkort wil gaan spuiten. Toen zag ik dat er aan de voorkant van de kastr 2 schroefjes ontbraken, niet dat dat erg was ofzo maar ik wou gewoon dat dat goed kwam en haal de schroefjes uit het "USB-plaatje" (kep 2 USB-poorten aan de voorkant van mijn PC), om de het usbplaatje vast te maken gebruikte ik lijm uit een lijmpistol, dat kan toch geen kwaad..?
. Daarna wou ik het frontje van mijn DVD-brander eraf halen (LiteOn LDW-851S) hierbij knapte er iets... Het blad van de DVD-branders waar je normaal DVDs op legt "knapte" toen ik de PC daarna weer aan wou zetten detecteerde die de DVD-brander wel (ledje ging aan) en toen ik op de open/dicht knop drukte gebeurde er wel wat maar daarna viel mijn PC uit (dit was dus nog in de eerste 2 seconden van het opstarten). Ik haalde de DVD-brander eruit en zette de PC weer aan, ik hoorde de fan van de voeding en ik dacht ook dat ik de harde schijven hoorde (ik weet dat niet zeker ik voelde me nogal %&#*). Iig een fan, beebjes weet ik ook niet zeker...
Herkent iemand dit misschien en weet die wat er aan de hand is? Zijn misschien al mijn onderdelen kapot?
Is er misschien kortsluiting ontstaan? Een vriend vertelde me eens dat wanneer er 1 onderdeel kapot is de rest ook kapot gaat...
Mvg Jan
Ik was net aan het klooien met mijn PC-Kast... Ik heb heb opengeschoefd omdat ik hem binnenkort wil gaan spuiten. Toen zag ik dat er aan de voorkant van de kastr 2 schroefjes ontbraken, niet dat dat erg was ofzo maar ik wou gewoon dat dat goed kwam en haal de schroefjes uit het "USB-plaatje" (kep 2 USB-poorten aan de voorkant van mijn PC), om de het usbplaatje vast te maken gebruikte ik lijm uit een lijmpistol, dat kan toch geen kwaad..?
Herkent iemand dit misschien en weet die wat er aan de hand is? Zijn misschien al mijn onderdelen kapot?
Mvg Jan