Moeilijk om een LCD-tje in je case te zetten??

Pagina: 1
Acties:

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:16
Ik lees hier de laatste tijd veel topics over een LCD-tje in je case te hangen met allerlei info erop. Is het moeilijk om dit te doen?? Kan iemand mij uitleggen wat je allemaal nodig hebt en hoe je dit allemaal moet aansluiten?????? Wat zijn de kosten om dit te doen????

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:16
Kan je die dingen ook in Nederland ergens kopen???? (in de buurt van Utrecht???)

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03:42

mvds

Totally awesome!

Niet om lullig te doen hoor. Maar je zegt zelf veel erover gelezen te hebben op het forum. En vervolgens stel je een aantal vragen die allemaal in die topics beantwoord worden. Misschien een goed idee om de topics even te lezen. Ik weet het, zijn erg lange topics maar het is beter dan nog zo'n topic ernaast te beginnen terwijl het niet nodig is.

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-08 14:50
Kosten: ongeveer vanaf $100
Aansluiten: via COM-poort
Nee, niet in Nederland. (in de US, met creditcard)
Gewoon via speciale adapter te installeren in je 5,25" bays (moet je er wel bij kopen dus, of een compleet pakket nemen).

Maar dit wist je natuurlijk allemaal al.

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Je kunt het wel bij antratek bestellen (NL), maar als je een crystalfontz wil kun je het better bij
www.lc-design.de
kun je het geld overmaken en niet met Creditcards werken, daar is ee ncompleet set nu 280 piek