[Laptop] Sony Vaio A317M - tv out?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonwon
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-01-2019
Hallo allemaal,

Op het moment ben ik op zoek naar een leuke laptop. Ik heb mijn oog laten vallen op de Sony Vaio A317M. Nu zie ik op verschillende websites verschillende antwoorden over de specificatie "tv out". Heeft iemand deze laptop en kan die laten weten of de standaard A317M (dus zonder evt. docking station zoals ik zag op sony.com) ook tv out en dual display ondersteunt?

Alvast bedankt!
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koosch
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10 01:48
Ik heb em gisteren binnengekregen. Er zit een tv out uitgang op en een aansluiting (vga) voor een extern scherm. Echter nog geen idee wat voor kabeltje je moet gebruiken om de av -out van de laptop naar de svideo ingang van mn tv te krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:29
Bij mijn Canon camera zit een kabeltje om de camera op de tv aan te sluiten. Datzelfde kabeltje kan ik ook gebruiken voor m'n Vaio. Het is iets van phone-jack naar tulp achtig stekkertje.

[ Voor 32% gewijzigd door tiguan op 06-04-2005 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koosch
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10 01:48
:) gisteren kreeg ik toevallig hetzelfde idee... werkt prima. Tis allen wel mono :|
Er zijn ook van die kabeltjes (met mini jack aan de ene kant) die een composite tv + audio links en audio rechts uitgang hebben.