Printer pakt papier niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevels
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-05 14:57
Geachte heer/mevrouw,
Sinds eergister pakt onze printer geen papier meer, We hebben niks veranderd, We snappen niet hoe het komt. Ook al verwissel je het papier en doet er veel of weinig in, Geen verschil. Wij hebben een HP 5500.
Hopelijk weten jullie het ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikkemans
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-05 16:24
wat heb je zelf al allemaal geprobeert. Probeer hem anders van binneuit helemaal schoon te maken stof vrij.. dat helpt nogal eens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112308

Al op de website van HP gekeken? Al contact gehad met HP? Eerlijk gezegd kunnen wij hier denk ik ook niet weten wat het is. En is het een Laserjet 5500, Designjet 5500 of een Officejet 5500 (ze bestaan alledrie)? Graag wat meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevels
Sorry foutje het is een deskjet 5550. En heb hem al open gehad , schoonmaken helpt niet. Andere oplossingen ?

Sorry meer info heb ik niet, En we hebben nog geen contact gehad misschien hadden jullie een snelle oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-05 17:28

markvt

Peppi Cola

Beschrijf het probleem nog eens, hij pakt geen papier meer, dus hij maakt ook geen geluid meer dat ie normaal zou maken bij het pakken van papier?

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130848

Bekend probleem,oplossing:rubberdoorvoerrollen opruwen met schuurpapier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:41

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Grote kans dat de rollen die het papier oppakken glad zijn. Als je het papier een beetje helpt lukt het waarschijnlijk nog wel.
Met een stukje grof schuurpapier of een schuursponsje moet je die rollen een beetje opruwen waarna het printen weer moet lukken.

ik moet topics niet zo lang laten openstaan

[ Voor 11% gewijzigd door Beekforel op 28-03-2005 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-04 18:53
Miisschien doen zijn de doorvoerwielletjes versleten. Ik zou als ik jou was even langs een zaak gaan waar je terecht kunt voor HP garantie of reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112308

Wat je ook zou kunnen proberen is bij 'printing preferences' als je gaat printen 'automatische papierkeuze' (of hoe het ook mag heten) uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevels
Bedankt voor hulp is al opgelost, Was balk van de geleiding ofzo moest stukje naar links schuiven!
Edit: Kan een slotje op!

[ Voor 12% gewijzigd door Nevels op 29-08-2005 12:26 ]

Pagina: 1