[HL2] Video Stress Test geeft error

Pagina: 1
Acties:

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-11 10:02

Corn

Raar jongetje

Topicstarter
Ik heb een beetje vreemd probleem bij de Stress test van Half Life 2
Sinds ik een schone XP install heb gedaan krijg ik een error bij de ronddraaiende glasplaten die ik voorheen niet kreeg.
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/55449/full.jpg
Het spel zelf draait goed, en ik zie verder geen bijzonderheden of dingen die niet meer werken, maar een beetje vreemd vind ik het wel. Iemand een suggestie wat het probleem zou kunnen zijn? Ik heb gegoogled, maar ik kon geen oplossing vinden.

Instellingen: alles high, 2x FSAA, trilineair filtering

Specs:
9800Pro@XT
Omega 2.6.05
DX 9.0c

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-11 14:49

Nik

Volgens mij mist hij dan die objecten. Dit had ik tijden terug met een beta versie ook (haha :+ ). Heb je HL2 ook opnieuw geïnstalleerd? Kun je de installatie "repareren" (wat je tegenwoordig vaak ziet, hij overschrijft dan de oude files door nieuwe, en vult middende bestanden aan).

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-11 10:02

Corn

Raar jongetje

Topicstarter
Ik heb HL2 niet geinstalleerd, maar gedownload via Steam. (hoefde ik m'n cdtje niet meer terug te zoeken, en het ging toch redelijk snel :) ) Normaal download je via steam toch gewoon een complete versie?

Nog even gekeken in de console, maar daar kom ik ook niets bijzonders tegen van een material wat niet geladen werd:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
1 CPU, Frequency: 2.2 Ghz,  Features: AuthenticAMD SSE MMX 3DNow RDTSC CMOV FCMOV
execing valve.rc
--- Missing Vgui material vgui/steam/games/icon_cs
--- Missing Vgui material vgui/steam/games/icon_hl2mp
--- Missing Vgui material vgui/steam/games/icon_dod
maxplayers set to 1
execing game.cfg
Spawn Server test_hardware
Begin loading faces (loads materials)
End loading faces (loads materials)
execing skill1.cfg
Executing listen server config file
Game started
couldn't exec listenserver.cfg
Initializing renderer...
Corn connected
Failed to load sound "ambient/nature/fire/firebig.wav", file probably missing from disk/repository
Average framerate: 89.73
Dropped Corn from server
Reason:  Server shutting down

Alleen m'n kampvuurtje hoor ik niet :(

[ Voor 70% gewijzigd door Corn op 28-03-2005 14:41 ]

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:00

woutur

Klauwtjes uit!

Het is een driver probleem en ligt niet aan jouw installatie. Volgens mij werken de meeste 6x.xx drivers zonder deze error en veel 7x.xx produceren deze error wel. Nu weet ik niet precies welke versie Omega gebruikt voor zijn drivers. Ik had bijv geen problemen met zeropoints 66.xx drivers, wel met 71.xx drivers.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.