[PS2]Hakkelt bij herkennen GT4, andere games niet

Pagina: 1
Acties:

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:57
Ik heb enorme klachten over GT4 + mijn ps2, gezien deze het niet goed doet.

Ik moet echt (voor mijn gevoel) uren wachten eerder hij hem pakt, maar stop ik er een andere game in, pakt hij hem perfect.

Zoals het gaat:

- Boot PS2 met GT4 erin
- TIK
- TIK
- TIK
- brrrr

en dan krijg ik een fout bij lezen disc error.

Ik heb wel vernomen op X-Link dat dit een veelvoorkomend probleem is, omdat dit spel veel meer van je laser vereist gezien het een dual layer dvd is (DVD9).

Hoe kom ik van dit irritante probleem af? bij voorbaat dank, ondertussen ga ik weer verder googlen

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-11 08:14
Heb je je Ps2 omgebouwd (en is het spel origineel?)? Omgebouwde consoles hebben over het algemeen meer moeite met het lezen van dual layer schijfjes dan de normale. Maar volgens mij zou dit alleen van toepassing zijn bij gebrande schijfjes..
Misschien het schijfje bij een vriend, of des noods in de winkel, even testen?
Boogieman82 schreef op maandag 28 maart 2005 @ 14:25:
Dat is echt iets van de PS2, mensen met een PStwo hebben hier geen problemen mee. Zal helaas weinig aan te doen zijn.
Grote onzin, anders zou het spel niet voor de hele Ps2 generatie uitgebracht zijn.

[ Voor 35% gewijzigd door internetinfo op 28-03-2005 14:26 ]

• Boogieman82
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-11 13:26
Dat is echt iets van de PS2, mensen met een PStwo hebben hier geen problemen mee. Zal helaas weinig aan te doen zijn.

specs

• Beerkeeper
internetinfo schreef op maandag 28 maart 2005 @ 14:25:
Heb je je Ps2 omgebouwd (en is het spel origineel?)? Omgebouwde consoles hebben over het algemeen meer moeite met het lezen van dual layer schijfjes dan de normale. Maar volgens mij zou dit alleen van toepassing zijn bij gebrande schijfjes..
Misschien het schijfje bij een vriend, of des noods in de winkel, even testen?

[...]

Grote onzin, anders zou het spel niet voor de hele Ps2 generatie uitgebracht zijn.
Ik heb hem niet omgebouwd, maar swap magic voor een half jaar gebruikt denk ik, en GT4 zelf is origineel

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-11 08:14
Dat maakt niets uit, dat verandert immers niets aan je hardware. Duw het spel eens in je PC en kijk of je hem kan lezen?
Wat is je fout trouwens? "Plaats een Playstation of Playstation 2 disc in de console" (oid)? Als dat het geval is denk ik dat het gewoon een brak schijfje is. Ergens anders even testen of anders proberen te ruilen. :)

[ Voor 27% gewijzigd door internetinfo op 28-03-2005 14:40 ]

• Beerkeeper
internetinfo schreef op maandag 28 maart 2005 @ 14:38:
Dat maakt niets uit, dat verandert immers niets aan je hardware. Duw het spel eens in je PC en kijk of je hem kan lezen?
Wat is je fout trouwens? "Plaats een Playstation of Playstation 2 disc in de console" (oid)? Als dat het geval is denk ik dat het gewoon een brak schijfje is. Ergens anders even testen of anders proberen te ruilen. :)
De fout die optreedt is, Fout bij lezen disc.

En ik zal kijken of ik het bonnetje kan vinden

Pagina: 1