Ik heb al 3 jaar een analoog 15" TFT scherm en heb er nog nooit problemen mee gehad. Alleen begonnen de laatste tijd de kleuren heel gek te doen. Het beeldscherm was de ene keer weer te groen, dan weer te blauw en dan weer te rood.
Dit probeerde ik steeds te fixen door de betreffende kleur bij te stellen. Dat ging een paar dagen goed maar vervolgens werd een andere kleur weer te 'dominant'. Ik word alleen helemaal niet goed om dat elke paar dagen te gaan corrigeren. Het probleem is dus dat het niet 1 kleur is, maar alle 3 de basiskleuren die gek doen. Ik heb al de search gebruikt maar die topiucs zijn vaak alleen voor 1 bepaalde afwijkende kleur en niet als ze alle drie gek doen.
Wat ik al heb geprobeerd:
- Andere kabel geprobeerd
- Drivers geüpdatet / oudere drivers geprobeerd
- GOT-search/Google gebruikt
- alle mogelijke electronische apparatuur weggehaald
- Kleurcorrectie tooltje van NVidia geprobeerd; corrigeerde goed maar dag later was een andere kleur weer fout
Specs:
- AMD Duron 1200 @ 1440
- Windows XP pro SP 2
- GeForce 4 mx 440-SE 64 MB DDR
- ForceWare 71.84
- Directx 9.0c
Ligt dit nu aan de videokaart; het beeldscherm of aan iets anders ?
Dit probeerde ik steeds te fixen door de betreffende kleur bij te stellen. Dat ging een paar dagen goed maar vervolgens werd een andere kleur weer te 'dominant'. Ik word alleen helemaal niet goed om dat elke paar dagen te gaan corrigeren. Het probleem is dus dat het niet 1 kleur is, maar alle 3 de basiskleuren die gek doen. Ik heb al de search gebruikt maar die topiucs zijn vaak alleen voor 1 bepaalde afwijkende kleur en niet als ze alle drie gek doen.
Wat ik al heb geprobeerd:
- Andere kabel geprobeerd
- Drivers geüpdatet / oudere drivers geprobeerd
- GOT-search/Google gebruikt
- alle mogelijke electronische apparatuur weggehaald
- Kleurcorrectie tooltje van NVidia geprobeerd; corrigeerde goed maar dag later was een andere kleur weer fout
Specs:
- AMD Duron 1200 @ 1440
- Windows XP pro SP 2
- GeForce 4 mx 440-SE 64 MB DDR
- ForceWare 71.84
- Directx 9.0c
Ligt dit nu aan de videokaart; het beeldscherm of aan iets anders ?