It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.
Als je het alleen hebt over 3rd party docs (zoals die van sun zelf e.d.) dan kan je heel goed zoeken op www.jdocs.org. Hier staan inmiddels 136 API's beschreven met full text search.
Anders gebruik ik normaal gesproken gewoon find in files e.d.
Anders gebruik ik normaal gesproken gewoon find in files e.d.
3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line
Op JDocs staat alleen de j2se documentatie niet
En verder heb ik het gevoel dat dat project geen lang leven beschoren is.. er staan zeker geen nieuwe api`s...
Ik gebruik zelf ook met erg veel plezier chm documentatie (vooral die van de j2se). Ik heb thuis ff een generator in elkaar gezet voor een chm-toc bestand en wil straks nog ff een generator in elkaar zetten voor chm-index bestanden. Dan kun je gewoon een directory verwijzen en wordt er netjes een chm van gemaakt.
Meerdere chm`s samenvoegen tot 1 systeem gaat denk ik niet lukken. Wat je wel kunt doen is die chm decompileren en laten indexeren door Lucene. (Gebruik ik thuis ook). Er zijn verder ook nog wat opensource projecten voor javadoc (kan je een server draaien met al je stuf erop). Alleen kan ik ze niet terug vinden... en weinig motivatie omdat ik met het chm gebeuren bezig ben.
Ik gebruik zelf ook met erg veel plezier chm documentatie (vooral die van de j2se). Ik heb thuis ff een generator in elkaar gezet voor een chm-toc bestand en wil straks nog ff een generator in elkaar zetten voor chm-index bestanden. Dan kun je gewoon een directory verwijzen en wordt er netjes een chm van gemaakt.
Meerdere chm`s samenvoegen tot 1 systeem gaat denk ik niet lukken. Wat je wel kunt doen is die chm decompileren en laten indexeren door Lucene. (Gebruik ik thuis ook). Er zijn verder ook nog wat opensource projecten voor javadoc (kan je een server draaien met al je stuf erop). Alleen kan ik ze niet terug vinden... en weinig motivatie omdat ik met het chm gebeuren bezig ben.
[ Voor 3% gewijzigd door Alarmnummer op 28-03-2005 14:51 ]
Ik gebruik dus zelf ook die van j2se en j2ee, maar onder OS X moet ik deze onder VPC draaien. Op Linux is er helemaal geen alternatief. xchm is gewoon dikke crap. Zoeken werkt niet, hyperlinks werken niet, etc. Ook is de chm viewer onder windows (htmlhelp) niet op te starten onder wine.Alarmnummer schreef op maandag 28 maart 2005 @ 14:50:
Op JDocs staat alleen de j2se documentatie nietEn verder heb ik het gevoel dat dat project geen lang leven beschoren is.. er staan zeker geen nieuwe api`s...
Ik gebruik zelf ook met erg veel plezier chm documentatie (vooral die van de j2se).
Opzich moet het technisch wel kunnen. De MSDN library doet namelijk precies dit. De eerste keer dat ie een nieuwe chm tegen komt gaat ie hem zelf indexen en daarna staat de content gewoon in de main index. Het is niet helemaal drag en drop, want je moet wel zelf nog even een xml document aanpassen. Ik heb overigens geen documentatie gevonden van hoe je dit offcieel moet doen, maar als je in de meegeleverde bestanden van de MSDN library kijkt dan kun je met een beetje pielen vanzelf er wel achter komen.Meerdere chm`s samenvoegen tot 1 systeem gaat denk ik niet lukken.
Het is toch wel opmerkelijk hoe weinig mensen er klaarblijkelijk een index en full tekst search waarderen. Ik zelf vind het echt super handig.Alleen kan ik ze niet terug vinden... en weinig motivatie omdat ik met het chm gebeuren bezig ben.
It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.