Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

"ga een pagina terug" knop veroorzaakt dubbele postings e.d.

Pagina: 1
Acties:

• hensdesk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-11 17:58
ik hen al enkele malen problemen gekregen in "vraag en aanbod" als ik de knop "ga een pagina terug" aanklik.
voor de duidelijkheid: dat is de groene knop die dus links bovenaan in de browser zit.

wat heb ik al meegemaakt:

als ik in "vraag en aanbod" op een advertentie reageer en ik verstuur de advertentie dan wil ik dus terug naar de vorige pagina.
als ik op de bewuste knop klik, dan wordt mijn reactie voor 2e keer verstuurd.

dit zelfde heb ik dus ook al gehad als ik iemand een een positieve beoordeling wil geven, die komt er dus elke keer te staan als ik de bewuste knop aanklik.
dit gebeurde dus 2x achter elkaar, en de bewuste adverteerder kreeg dus in totaal 3x dezelfde beoordeling van mij en deze kon ik ook niet meer verwijderen.

is dit nu een bug in "vraag en aanbod"??

het is toch normaal dat je die knop gebruikt als je even terug wilt gaan naar de vorige pagina.

ik gebruik Mozilla Firefox en voor zover ik weet is deze goed geconfigureerd.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:55

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Als je een reactie post of een beoordeling doet door naar een pagina te gaan, en je gaat vervolgens via de backbuttons van je browser terug naar die pagina, dan lijkt het me logisch dat je als gebruiker mag verwachten dat je opnieuw die pagina gaat posten.

Het is wel iets dat we zouden mogen afvangen, gewoon om onbedoelde 'stommiteiten' van de gebruikers op te vangen, maar ik zou het geen bug willen noemen.