[DAEMON Tools 3.47] na upgrade uit tray verdwenen

Pagina: 1
Acties:

• Pat!
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-05 14:35

Pat!

Dell is een lief meisje

Topicstarter
Na een upgrade van mijn oude daemon naar de nieuwste heb ik na de reboot geen icoon meer in de tray staan. Volgens mij is vanuit de tray de enige manier om te mounten.
Wél heb ik een icon op het bureaublad staan die bij dubbelklikken geen enkele reactie geeft.

Ik heb ik de folder van D-tools gekeken en daar lijkt me alles aanwezig; ook de icons.
Ik heb ook in de 'eigenschappen' van de 'taakbalk' gekeken om te kijken of er iets op 'verbergen' staat; dit is niet het geval.
In de 'taakbeheer' staat 'daemon.exe' er vrolijk tussen... Kan op google weinig vinden; hoewel ik wel de zelfde vraag tegen kwam; echter zonder antwoord.

Pat!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Waar je icoontje gebleven is, heb ik geen idee van, maar het is niet de enige manier om te mounten.

Je kunt daarvoor ook fastmount (google er maar eens op) gebruiken, en kan je niet via de explorer (verkenner) mounten?

• Pat!
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-05 14:35

Pat!

Dell is een lief meisje

Topicstarter
Humor! Een wonder is geschiedt... Ik heb 'fastmount' van Daemon geinstalleerd:

A tool similar to awxDtools. You can link different Imagetypes directly to Daemon Tools with this Tool - just right-click to the image you want to mount.

en na de reboot stond gewoon de icon er weer...en een handig util-tje erbij om direct een image te mounten. klaar!

Pat!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

;) Die bedoelde ik, 2 vliegen in 1 klap, dus...