Daar ben ik weer met m'n eeuwige pc problemen. Na die problemen met die zwarte streep in beeld en uiteindelijk compleet zwart beeld had ik geRMA'ed en zeiden ze dat ie goed werkte. Toen eenmaal die vga terug was werkte hij bij mij ook weer
Afijn, 2 tot 3 weken werkte ie perfect totdat in CSS het hele beeld flipte. Het was zeg maar blokkerig en allerlei kleuren (de kleuren die ik als laatste in css zag voerden de boventoon). Dit heb ik dus ook in windows en zelfs in DOS (vanaf de 1e seconde na een reset). Ik heb het nu steeds vaker, maar waar in het begin daarna het beeld wegviel (alsof het beeldscherm geen signaal meer kreeg) blijft het beeld nu gewoon met die blokjes.
Ik weet iig dat het NIET de temperatuur is en er zit ook geen stof ofzo en ik hebt het zowel bij de officiele 71.84 drivers als bij de 71.90. De kaart is ook niet overgeclockt.
Ik zit nu op dezelfde pc maar dan met m'n GF4 TI waar alles goed mee werkt.
Denk ik alles gehad te hebben, krijg ik nu weer zoiets onmogelijks. En 3-4 weken geleden was ie nog getest en was er nix mis mee
Ik weet iig dat het NIET de temperatuur is en er zit ook geen stof ofzo en ik hebt het zowel bij de officiele 71.84 drivers als bij de 71.90. De kaart is ook niet overgeclockt.
Ik zit nu op dezelfde pc maar dan met m'n GF4 TI waar alles goed mee werkt.
Denk ik alles gehad te hebben, krijg ik nu weer zoiets onmogelijks. En 3-4 weken geleden was ie nog getest en was er nix mis mee