[NES] Console werkt niet correct

Pagina: 1
Acties:

• DanielB
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-08 17:20
Even een laag stof van die onderwerp geblazen... *pfffffff*

Vandaag was er een rommelmarkt hier en ik heb daar een Nintendo Entertainment System (8-bit jawel) gekocht... Alleen heeft hij een rare kuur.

Als ik hem aanzet gaat de power LED knipperen en geeft ie beeld, geen beeld... Beeld, geen beeld... Maar het spel laadt hij niet. Het kan natuurlijk zijn dat ie gewoon dood aan het gaan is, maar wie niet waagt, wie niet wint lijkt mij... Zitten bovendien wat leuke spellen bij, dus :)... Ook zonder spel vertoont hij dezelfde kuur, dus misschien dat het aan de voeding ligt?

Wie kan mij helpen?

[ Voor 9% gewijzigd door DanielB op 28-03-2005 11:23 ]

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-11 08:18
Blaas eens hard in de cassette van het spel, dus waar je de printplaat ziet. Vervolgens ook even in je NES, zonder al teveel consumptie trouwens :p

Wilde voor mij nogal eens werken.

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-11 09:27

markvt

Peppi Cola

De mijne heeft dezelfde kuur goed schoonmaken wil weleens helpen.

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• DanielB
Heb ik al geprobeerd, maar het euvel doet zich ook voor zonder cassette erin ;)

• Exphy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:24
kijk over je kabel nog goed is want het kan zijn dat je videokabel kapot is, dit gebeurd ook vaak met die powerkabels als ze wat ouder zijn

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

• DanielB
videokabels heb ik via de zijkant gedaan, is het mogelijk een normale universele adapter aan te sluiten op het apparaat? :)

Verwijderd

Dit lijkt op een probleem, dus meer iets voor -> Spielerij - Problemen & Vragen

• DanielB
Ik heb het console opengeschroefd en schoongemaakt, maar heeft niet geholpen... Ben nu op zoek naar een tweedehandsje, alleen het console zelf uiteraard tegen een fatsoenlijke prijs (een console van 15-20 jaar geleden hoeft geen €50 á €75 te kosten, daar kocht ik tweeëneenhalf jaar geleden een Nintendo64 met spellen voor).

Ik ga hoe dan ook zorgen dat ik de spellen die ik erbij kocht op de rommelmarkt kan spelen, me pa betaalt ook mee met beetje geluk...
Pagina: 1