[Cam] Analoge camera blijft niet aan op stand-by

Pagina: 1
Acties:

• kwaza
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-03-2023

kwaza

http://dogepool.nl

Topicstarter
Hoi tweakers,
Ik wil mijn analoge camera gebruiken als webcam voor me pc, beetje beveiliging van m'n kostbare CD's voor m'n broertje. Maar als ik 'm aanzet, springt ie na 15 minuten automatisch uit: stroombesparing.In het menu of het boekje vind ik hier niks op. Kan ik 'm op een of andere manier niet forcen om aan te blijven?
greetz, en bij voorbaat dank.

http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Misschien handig om te vermelden over wat voor een camera je het hebt.
en een analoog toestel als webcam, hoe wil je DAT voor elkaar krijgen?

• Eastman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Terw_Dan schreef op maandag 28 maart 2005 @ 11:36:
Misschien handig om te vermelden over wat voor een camera je het hebt.
en een analoog toestel als webcam, hoe wil je DAT voor elkaar krijgen?
Aansluiten op de tv tuner...

Maar een webcam houd je broertje niet tegen, kan het alleen registreren dat hij er is geweest, of dat dan veel zin heeft..

Kan je niet beter je deur op slot zetten

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

• Kuhlie
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Bij mijn analoge camera blijft hij wel aan als er geen tape in zit. Misschien helpt dat?

• breinonline
  • Laatst online: 21:22

breinonline

Are you afraid to be known?

Als het niet in de handleinding staat zal het niet lukken om de stroombesparing uit te zetten. Je kan elk kwartier de ontspanknop half indrukken, zelf of via een servo ofzo. Dan wordt die tijdsregistratie weer gereset, maar een andere mogelijkheid (bahalve een die echt je cam sloopt) is er niet.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

breinonline schreef op maandag 28 maart 2005 @ 12:14:
Als het niet in de handleinding staat zal het niet lukken om de stroombesparing uit te zetten. Je kan elk kwartier de ontspanknop half indrukken, zelf of via een servo ofzo. Dan wordt die tijdsregistratie weer gereset, maar een andere mogelijkheid (bahalve een die echt je cam sloopt) is er niet.
Als ik het eea goed begrijp gaat het hier niet om een analoge fotocamera, maar om een analoge videocamera :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• breinonline

breinonline

Atlas schreef op maandag 28 maart 2005 @ 12:15:
[...]

Als ik het eea goed begrijp gaat het hier niet om een analoge fotocamera, maar om een analoge videocamera :)
Ohw 8)7 ja, dat soort camera's heb je natuurlijk ook! Daarom is het ook handig om in je TS te melden wat voor type camera het om gaat.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-02 10:39
breinonline schreef op maandag 28 maart 2005 @ 12:20:
[...]

Ohw 8)7 ja, dat soort camera's heb je natuurlijk ook! Daarom is het ook handig om in je TS te melden wat voor type camera het om gaat.
of voor jou om te lezen :P, want sinds wanneer sluit je een analoge foto camera op een tv-in aan? :o :P

|>

Verwijderd

Misschien is het een mogelijkheid om een 8mm bandje te laten loopen. Dan blijft de camera de heletijd opnemen.

• breinonline

breinonline

Simon schreef op maandag 28 maart 2005 @ 12:23:
[...]
of voor jou om te lezen :P, want sinds wanneer sluit je een analoge foto camera op een tv-in aan? :o :P
Er staat niets genoemd over tv-in of welke aansluiting hij naar de pc wil krijgen, daarom snapte ik er ook niets van! Het zou handig zijn als TS ons meer verteld.

Pagina: 1