Toon posts:

Webcam programa voor webcam show

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi.

Ik zit met het volgende

ik werk voor een locale disco en wij organiseren aankomende vrijdag een groots feest.
Nu hebben we het volgende bedacht we hebben een dj die draaitafels gebruikt. Nu willen we net als op die groten feesten een video scherm (beamer) hebben met daar op een live beeld van de webcam. nu is mijn vraag of er een programa is waarmee je zo'n camera dmv ingestelde knoppen een ander beeld te verkrijgen. eigenlijk een programa met allemaal extras voor webcam/camera naar beamer

mvg,
Pim

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-08 20:07
webcamxp

rm -rf ~/.signature

Verwijderd

Topicstarter
Ja zo een bedoel ik maar het je er ook waar je vizualisations hebt net als bij winamp en media player?

Verwijderd

Topicstarter
Eneh matt een vraagje . met webcamxp is het ook mogenlijk om full-srean te zenden naar een beamer?

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-08 20:07
vast wel, ik weet alleen niet hoe (dat laatste dus)

de visualisaties zijn zeer beperkt, dan moet je toch eerder gaan kijken naar videobewerking software die dat realtime aankan

rm -rf ~/.signature

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:45

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Webcams werken over het algemeen vrij brak onder slechte licht omstandigheden. De laatste keer dat ik in een disco was viel mij op dat er belabberd weinig licht is (misschien dat het inmiddels veranderd is). Ze zal weinig tot geen FPS meer over hebben. Daarnaast is de resolutie en (overall) qualiteit van die dingen ook niet echt om over naar huis te schrijven.

Je kan volgens mij beter een normale video camera aansluiten op een PC en dat streamen. Die dingen kunnen met minder licht overweg en je kan fatsoelijk zoomen en andere lichtzaken regelen.
Voor het maken van effecten zal je real-time bewerkingssoftware moeten hebben ($$$).

[ Voor 4% gewijzigd door BlaTieBla op 28-03-2005 11:47 ]

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand dan toevallig een goed webcam control programa. ik heb webcam control center 6.2 gevonden maar en daar kan je full-screen webcam mee maken. weet iemand een uitgebreider programa maar dan 1,22 mb? Het gaat er om dat ik fullscreen webcam can maken en hoe de kwaliteit is maakt niet uit. dat is juist de bedoeling. zolang ik maar fullscreen via de beamer kan krijgen
Pagina: 1