Op zoek naar een lan vote programma

Pagina: 1
Acties:

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-08 21:01
Het is vrij simpel: Ik ben op zoek naar een programma waarmee je votes / polls kunt starten op een lan.

Dit omdat ik de laaste drie dagen op een lan geweest ben en iedereen steeds iets anders wil doen. Dus een aantal personen willen wc3 spelen, anderen weer CS, enz. Hierdoor is het vrij onduidelijk welk spel de meeste mensen willen spelen :P. Ik heb gegoogeld naar lanparty vote / poll maar daar kwam helaas niks nuttigs uit. Iemand enig idee?

tvw

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Webservertje draaien, php/mysql erop,en dan dit dwonloaden/instaleren?

http://www.linux.it/~fedro/

Helaas nog nooit gehoord van iets wat wat 'gemakkelijker' gaat.

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:24

HaterFrame

Well... Poo came out!

UltimateB schreef op maandag 28 maart 2005 @ 05:33:
Webservertje draaien, php/mysql erop,en dan dit dwonloaden/instaleren?

http://www.linux.it/~fedro/

Helaas nog nooit gehoord van iets wat wat 'gemakkelijker' gaat.
In combi met Xampp gaat dat erg gemakkelijk :)

I am the great Cornholio!

• Nik
  • Laatst online: 22-08 22:06

Nik

En anders open je gewoon een Poll op een website ergens? Je kan toch wel van die gratis poll diensten vinden of niet?

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

proller schreef op maandag 28 maart 2005 @ 14:18:
En anders open je gewoon een Poll op een website ergens? Je kan toch wel van die gratis poll diensten vinden of niet?
Er zijn maar weinig lanparty`s waar echt internet aanwezig is, tenminste op de wat minder grote is dat wel zo. Opzich is dus zo`n webservertje niet zo`n heel gek idee. Mischien een IRC servertje? Daar zijn ongetwijveld ook wel vote scriptjes voor te vinden.

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-08 21:01
Op de lans waar ik naartoe ga is altijd wel internet :). Alleen om nou een hele webserver te inrichten enkel voor een simpele poll is een beetje omslachtig. Over internet zou kunnen, maar dan moet de url ook weer voor iedereen bekend zijn.

Jammer dat hier niet een simpele .exe voor (bekend) is. Misschien prog ik over een tijdje zelf iets in elkaar hiervoor als ik genoeg weet over c++ :).

tvw

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

iets schreef op maandag 28 maart 2005 @ 21:28:
Op de lans waar ik naartoe ga is altijd wel internet :). Alleen om nou een hele webserver te inrichten enkel voor een simpele poll is een beetje omslachtig. Over internet zou kunnen, maar dan moet de url ook weer voor iedereen bekend zijn.

Jammer dat hier niet een simpele .exe voor (bekend) is. Misschien prog ik over een tijdje zelf iets in elkaar hiervoor als ik genoeg weet over c++ :).
Denk dat het wel mee valt om zo`n webservertje draaiende te krijgen, ik had hier xampp binnen 20 mins goed draaien. (dat is dus mysql, php, perl en Apache) Dan nog even een scriptje zoeken en klaar ben je . Dus met een uurtje of 2 ben je al klaar :)

Pagina: 1