Gisteren foto's gemaakt van de arnhem hardcore meeting.
Ik ben hiervoor denk ik al 4 jaar niet meer naar een hardcoreshow geweest, dus het was voor mij wel weer even wennen. Publiek wat tekeer gaat als een beest en de bands tonen een ongekende energie op het podium, zo'n gitarist of zanger springt en rent van de ene naar de andere kant van het podium.
Niet de beste omstandigheden voor foto's maar wel veel aktie.
Ik plaats hier alleen foto's van 2 van de 16 bands. dat is een beetje te veel van het goede.
foto's dus:
Als eerste wat foto's van de band Converge.
1

2

3 Deze band bestaat al sinds 1991 en heeft dus over de hele wereld heel wat fans.

4 Let op het uitstekende voetje

5

6 Die ogen!

7 Uitzinnige fans vol met tatoewasies.

En daarna The Dillinger Escape Plan.
Wat deze gasten klaarspelen is echt ongeloofelijk, een van de gitaristen was steeds aan het rond rennen/ op versterkers springen / stagediven en dit alles terwijl hij superstrak aan het spelen was. Als je van harde muziek houd moet je deze band echt een keer live meegemaakt hebben.
8 Hier sprong hij dus op de basversterker (en later al gitaarspelend ook weer er vanaf).

9 Chaos!

10 dodgeball?

11

12

13 Stagediven werd natuurlijk volop gedaan daar.

14 En als laatste mijn favoriete foto van deze serie:

ohja, allemaal met m'n eos300d met batterygrip, 420ex flitser en sigma 24-70 F/2.8 EX
Ik ben hiervoor denk ik al 4 jaar niet meer naar een hardcoreshow geweest, dus het was voor mij wel weer even wennen. Publiek wat tekeer gaat als een beest en de bands tonen een ongekende energie op het podium, zo'n gitarist of zanger springt en rent van de ene naar de andere kant van het podium.
Niet de beste omstandigheden voor foto's maar wel veel aktie.
Ik plaats hier alleen foto's van 2 van de 16 bands. dat is een beetje te veel van het goede.
foto's dus:
Als eerste wat foto's van de band Converge.
1

2

3 Deze band bestaat al sinds 1991 en heeft dus over de hele wereld heel wat fans.

4 Let op het uitstekende voetje

5

6 Die ogen!

7 Uitzinnige fans vol met tatoewasies.

En daarna The Dillinger Escape Plan.
Wat deze gasten klaarspelen is echt ongeloofelijk, een van de gitaristen was steeds aan het rond rennen/ op versterkers springen / stagediven en dit alles terwijl hij superstrak aan het spelen was. Als je van harde muziek houd moet je deze band echt een keer live meegemaakt hebben.
8 Hier sprong hij dus op de basversterker (en later al gitaarspelend ook weer er vanaf).

9 Chaos!

10 dodgeball?

11

12

13 Stagediven werd natuurlijk volop gedaan daar.

14 En als laatste mijn favoriete foto van deze serie:

ohja, allemaal met m'n eos300d met batterygrip, 420ex flitser en sigma 24-70 F/2.8 EX
[ Voor 6% gewijzigd door abrakadaver op 27-03-2005 23:44 ]
Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS