Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Ze bestaan dus wel maar waar je ze vandaag de dag vandaan moet halen zou ik je niet kunnen vertellen.
[ Voor 38% gewijzigd door Steefph op 27-03-2005 22:49 ]
Alles is terug te redeneren naar 4
Ik heb daar net gekeken, maar die kasten zijn helaas maar 29 cm diep...Steef1983 schreef op zondag 27 maart 2005 @ 22:45:
Ik heb er een. Deze heb ik een tijd geleden via een inkoopactie bij Pollin.de vandaan gehaald
http://www.pollin.de/shop...a=NzM4OTA5OTk=&w=OTk0OTk4
Maar dat is wel ongeveer wat ik zoek, als hij maar rond de 60 cm diep is...
[ Voor 6% gewijzigd door Swerfer op 27-03-2005 22:54 ]
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
en bouw je eigen kast. en als er veel interesse voor is kan je ze gaan verkopen
"Stilte, een gat in het geluid...."
Verwijderd
bij http://www.rs-components.nl/ hebben ze ook cases van ongeveer 45 cm diep.
60 cm zijn toch vaak echte servercases, die je zult moeten modden (of zelf eentje maken).
Ik ben ze leeg/kaal iig nog niet tegengekomen
"man is not truly one, but truly two,"
Daar heb ik ook al naar gezocht, maar die zijn ook te ondiep.Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 00:05:
Ik dacht dat er door audio speciaal zaken ook wel 19" inch kasten verkocht worden, voor (zelfbouw) versterkers oid. Ze zijn iig helemaal leeg.
Misschien moet ik maar twee 29cm diepe cases aan elkaar meubelen...
http://www.elma.de/eu/pro..._and_components/Subracks/
op bovenstaande link hebben ze er enkele
bij mij op stage hebben we geregeld 19 inch kasten over ze zijn net zo hoog als een normale desktop.
ze gaan meestal naar het vuil.
zeg maar als je het wat lijkt
elektrotechniek is leuk (nog wel). ik ga dus weer verder met leuke dingen ontwerpen. amd 2200+ 256mb 333mhz,gf4 440mx, 120gb,16X dvd. jarr-url
(19" kasten moet je niet weggooien
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Ook die cases bij conrad zijn zo'n 30cm diep. Ik ga denk ik voor 2 van die cases, en koppel ze aan elkaar. Of iemand moet iets beters weten...axis schreef op maandag 28 maart 2005 @ 14:48:
2 jaar geleden bij de conrad 2 lege zwarte 19" 3U kasten gekocht, waren toen iets van 40 euro ofzo.. ideetje om eens daar te kijken of heen te bellen? Ze hadden ze toen in 1U - 8U
[ Voor 100% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 10:37 ]
Mini-itx mobo is 17x17 cm en ongeveer 4 cm hoog. Dus als je er 2x2 stapelt, ben je maar 18 cm van die 60 cm kwijt. De HD's kan je ook 2 of 3 hoog stapelen, dus ben je weer ongeveer 18cm kwijt van die 60cm.SchietSchijf schreef op maandag 28 maart 2005 @ 17:47:
Als jij 4 mini mobotjes + 8 harddisken + 2 switches + een voeding in een 60cm diepe 2u 19" kast gefixt krijgt, krijg je van mij een koekje
Al zou je het er uberhaupt in krijgen, krijg je hitteproblemen waar je U tegen zegt
Dan hou je 60-18-18=24 bij 43 bij 8,5 cm over voor een voeding, en 2 kleine switchen en een paar (4 of 6) 8cm ventilatoren.
Ruimte zat, en ik denk dat eerder de hd's de koeling harder nodig hebben dan de energiezuinige mini-itx mobo's van VIA.
Ik heb hier eens in zo'n Conrad 2u geval (van inderdaad maar 30 cm diep) eens 2 Epia's, 3 harde schijven, een tape-streamer en 2 1u voedingen (of herrie^2 of heet^2, heb toen voor heet^2 gekozen en de laatste keer dat ik ze gebruikte werkten ze nog perfect) gebouwd, en ik had ook ruimte over
Ze voorin 3 80mm fans, daar 4x2 harde schijven achter (pas in de breedte precies, in de hoogte heb je dan MEER dan genoeg ruimte zodat ze lekker vrij kunnen hangen (koeling), dan 2 breed en 2 hoog de epia's, en achterin de voedingen en switches
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock