Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Problemen Vodafone Welcometunes

Pagina: 1
Acties:

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Sinds een tijdje heb ik die welcometunes ingesteld bij Vodafone, gewoon voor de lol. Ik heb het abonnement echter alweer opgezegd, volgens mij heb ik continu problemen met opnemen?

Ik heb een SE S700i, misschien dat het aan de telefoon ligt, dat wil ik nu dus even uittesten.

Soms als ik opneem hoor ik niets of horen mensen mij pas na een aantal seconden. Ik hoor dan ook vaak van de ander dat die welcometune door blijft ratelen terwijl ik al heb opgenomen. Bovendien doet de welcometune het ook vaak helemaal niet, dan gaat de telefoon dus gewoon zoals normaal over. Zijn er meer mensen die hier ook problemen mee hebben :?

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:41

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Heb je toevallig bij die mensen waarbij het langer duurt een 1,3MP foto aan dat contact gehangen die je in beeld te zien krijgt ?
Want dat heb ik namelijk ook.
Bij de mensen aan wie ik een foto heb toegevoegd (o.a. mijn vriendin) duurt het langer voordat ik hem kan opnemen. Ligt niet aan de welcometunes maar aan het toestel. Heb het dus ook met mijn S700i.

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Xandalf schreef op maandag 28 maart 2005 @ 19:48:
Heb je toevallig bij die mensen waarbij het langer duurt een 1,3MP foto aan dat contact gehangen die je in beeld te zien krijgt ?
Want dat heb ik namelijk ook.
Bij de mensen aan wie ik een foto heb toegevoegd (o.a. mijn vriendin) duurt het langer voordat ik hem kan opnemen. Ligt niet aan de welcometunes maar aan het toestel. Heb het dus ook met mijn S700i.
Dat probleem heb ik inderdaad ook. Maar wat ik hierboven over de welcometunes vertel heeft daar niets mee te maken :)

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:41

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Bedoelde dat over het nog niks horen :)
Verkeerd geinterpreteerd zegmaar ;)

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:09
welcomestunes is een netwerkdienst is dus niet afhankelijk van het toestel. Dus kan niet aan je SE liggen. Zelfde als voicemail dit is ook een netwerk dienst en heeft niets met een toestel te maken.

Maar waar het aan kan liggen? Ik weet het niet heb zelf nooit problemen met de welcomestunes.