Ik heb een TV kaart gekocht: terratec synergie 600. Eigenlijk alleen om videobanden op DVD te gaab branden. Ik heb de videorecorder met een coaxkabel aan mijn tv kaart verbonden via antenne out (video) en antenne in (tv kaart). Het resultaat is bedroevend. Ik heb een pc van 1 jaar oud (pentium 4) dus daar zal t niet aan liggen. De coaxkabel met gegoten aansluitingen is ongeveer 1 meter lang. Iemand een tip wat ik fout doe, want dit moet toch goed gaan lijkt me.
Verwijderd
Probeer de videorecorder eens met een s-video kabel aan te sluiten. En controleer verder of de gebruikte coax kabel wel in orde is.
Idd, niet capturen via de modulator van de video.Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 20:55:
Probeer de videorecorder eens met een s-video kabel aan te sluiten. En controleer verder of de gebruikte coax kabel wel in orde is.
S-video of composiet kabeltje voor gebruiken.
90% van de videorecoders heeft geen s-video uitgang, dus dan zal het via composiet moeten. Eventueel nog een scart naar composiet+s-video+audio verloop blokje halen als die uitgangen niet rechtstreeks aanwezig zijn.
De reden dat je videorecorder het gewoon brak doet is overigens dat deze te weinig signaal geeft. Voor een tv maakt dat niet zoveel uit, maar op de een of andere manier zijn TV kaarten veel kieskeuriger daarin.
You can't have everything. Where would you put it?