Toon posts:

Amerikaans mobiel toestel gebruiken in Nederland

Pagina: 1
Acties:
  • 701 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste Heren en Dames,

Ik heb een vraag. Volgende week ga ik voor 6 maanden naar Amerika om daar stage te lopen. Aangezien ik geen Tri-band toestel heb ben ik daar dus niet bereikbaar. Nu wilde ik toch al een nieuw toestel kopen dus dat is geen probleem. Met interesse heb ik het topic gelezen over de Qtec 9090. Het lijkt mij wel een leuk dingetje, dat e-mailen lijkt me wel wat. Nu is mijn vraag: als ik deze koop in Amerika kan ik deze dan ook gewoon hier gebruiken met mijn Hollandse nummer als ik terug kom (voor die 6 maanden koop ik daar een nummer)? Misschien een domme vraag maar ik hoorde dat Amerikaanse Xbox spellen niet op de Europese kunnen worden gespeeld of zoiets, vandaar mijn vraag. Ik weet niet of dat ook voor telefoons geldt.

Alvast bedankt.

Giancarlo

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2005 22:54 ]

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Lijkt me gewoon te lukken mits die telefoon 900/1800MHz netwerken aankan. Vraag wel eens of hun toestellen gelockt zijn om niet met een andere SIM kaart te werken ofzo.

Van die X-box spellen: hier gebruikt men een ander TV systeem dan in Amerika (PAL vs NTSC geloof ik)

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:58
Stel je vraag hier eens, specifiek topic over dit apparaat:
De HTC Blue Angel (Qtek 9090 / MDA+VPA+XDA III / SPV M2000)

Systeem Specs

• Matrix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:00
Toestellen in de VS hebben over het algemeen een simlock. Afgelopen half jaar in de VS gezeten en aangezien ik wel een triband toestel had dat ding meegenomen en in de VS opzoek gegaan naar een prepaid pakketje. Dat was knap lastig aangezien niemand geloofde dat ik een toestel zonder simlock had (bovendien een Siemens wat ze ook al niet vaak tegenkomen daar). Uiteindelijk wel gelukt trouwens.
Simlock werkt daar geloof ik ook wat anders (ze sluiten telefoon aan op een loststaand apparaat zo ver ik kon zien. Maar ik neem aan dat je met een datakabel hier in NL het simlock er wel vanaf kunt krijgen.