Toon posts:

pc hapert steeds als die wat moet doen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een :
AMD XP 2200+
ABIT NF7
256 mb geheugen (2700>> 333 Mhz?)
Gf4Ti4400 passief gekoeld

nou heeft mijn pc altijd problemen met games , zelfs met Enemy Territory en dan zet ik hem niet eens op High maar alles op medium of zelfs sommige dingen low.. en dan dus niet in low frame rate maar gewoon dat hij eventjes "vastloopt" en dan opeens weer verder gaat en na tijdje in het spel te zitten loopt alles wel goed.. alsof hij "op gang moet komen"

en als ik het spel afsluit doet de pc nog steeds een tijd traag.. dus is niet videokaart neem ik aan..

kan het zijn dat het geheugen in conflict is met moederbord/processor?
ik heb een amd xp 2200+ die dus 266mhz bus heeft echter heb ik van het pcbedrijf waar ik alles van heb 2700 geheugen gekregen.. wat d8 ik 333 Mhz was ..

Moet ik er niet 2100 in stoppen? dus 266 Mhz?

Kan het dus zijn dat mijn geheugen het allemaal zo traag laat lopen? Zou het anders de HD kunnen zijn? zijn nu denk ik zo'n 4 jaar oud (20 en 15 Gb de stuk)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2005 19:52 ]

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

- Bekijk je geheugengebruik eens, diverse topics en FAQ zaken over te vinden hier op het forum
256MB zegt op zich niets, maar wat draait er zoal op de achtergrond mee qua programma's, en wat zijn de eisen van Enemy Territory?

- Check ff of je harde schijven op een (U)DMA modus draaien (in Apparaatbeheer).

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de pc al meerdere malen geformateerd en alleen noodzakelijke geinstalleerd.. check altijd voor ik ga gamen voor zekerheid wat er draait :)

ik zal even kijken of hij daarin draait.. moet dat juist wel .. of juist NIET?

*edit:
draait in DMA
Ultra DMA Mode 5

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2005 19:58 ]