Toon posts:

Ati? Nvidia?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wegens mijn studie zal ik een apple computer moeten aanschaffen, waar ik zeker tevreden mee ben.
Alhoewel ik niet vrolijk word van de prijzen. En aangezien dat er bij de goedkopere G5's geen Ati videokaarten zitten.

Ik heb het liefste een G5, ook omdat ik een 19 inch beeldscherm heb, en de G5 er zo op zou kunnen aan sluiten.

Weet iemand waar ik het beste terecht kan?

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-02 11:27

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Weet je zeker dat je een Apple nodig hebt? Ik ken namelijk geen studie waarvoor dat verplicht is. Ik ken wel iemand die dacht dat hij een Apple nodig had omdat hij dacht dat iedereen dat in de design-secor ook had, en daarom meteen een gloednieuwe iMac G4 kocht die, toen zijn studie eenmaal begon weer moest verkopen omdat hij het geld nodig had voor een PC. 8)7

Maar wat is nu je vraag precies? Je wilt een Apple computer kopen en je hebt een 19" beeldscherm wat je nog wilt gebruiken? Wat maakt het dan uit van welk merk je videokaart is?

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Zou je even een nieuw topic willen starten waarin je ook duidelijk aangeeft wat nu precies je vraag is? Bedenk dan ook maar meteen even een zinvolle topictitel, want een goed begin is het halve werk ;)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Dit topic is gesloten.