Maxthon: aantal vragen

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• babybox
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-12-2025
Hallo ik heb maxthon een tijd gebruikt en ook firefox maar heb een aantal dingen waar ik een vraagje over heb:

1. Hoe kan ik favorieten toevoegen, zodat ze ook op de favorietenbalk. Dit zal ongetwijfeld eenvoudig zijn, maar ik kom er gewoon niet uit.

2. Bij "Alles opruimen" wordt de downloads-geschiedenis niet gewist evenals de geblokkeerde popups, hoe kan ik die wel wissen, kan dat misschien ook met de alles wissen functie in Maxthon.

3. Hoe kan ik sommige cookies behouden voor bepaalde sites als ik de geschiedenis en alles wis, met "alles wissen"functie, namelijk voor bijvoorbeeld dit forum zodat ik niet telkens hoef in te loggen.

4. Hoe krijg ik dat irritante geluid weg bij het blokkeren van een popup?

5. In firefox had je een extensie waarbij je een klein kruisje op elke tab kreeg, waarmee je die tab kan sluiten, kan dit ook in Maxthon. Ik zie dat dat wel kan maar dat is een kruisje wat pas verschijnt als je over de tab heen zweeft en hij doet het ook niet.

6. Uiterlijk van tabbladen dit is veels te onduidelijk: de tabbladen zijn niet breed genoeg en het onderscheidt tussen de actieve tab en de niet actieve tabs is niet groot.

7. In firefox heb je een extensie genaamd webmailcompose: hiermee open je mailto-links in je standaard webmail-programma, bij mij is dit webmail Gmail.

8. Is er een mogelijkheid in maxthon waarmee je een internet-sessie aan tabs kunt opslaan, doormiddel van een druk op de knop?

Alvast dank hiervoor

babybox

[ Voor 6% gewijzigd door babybox op 27-03-2005 18:57 ]

Firefox - Iphone

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Browsers horen niet in I&T, maar in Software Algemeen. In het geval van Maxthon bijvoorbeeld in: [rml][ IE] Maxthon / MyIE2[/rml]
Daarom gaat dit topic dicht

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.