Toon posts:

Paypal als alternatief?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tegenwoordig wil ik steeds vaker betalen voor internet diensten. Geen goederen zoals op Ebay, maar echt diensten, zoals Skype, Yahoo Mail en dat soort dingen.

Nu kan ik doorvoor natuurlijk een creditcard nemen, maar omdat het maar voor kleine bedragen gaat per jaar, doe ik het liever via Paypal, in combinatie met mijn Rabobank betaalrekening.

Nu heb ik me dus aangemeld bij Paypal. Alleen nu kun je je Paypal account verifieren, doormiddel van je creditcard. Die heb ik dus niet, en ik kan dat dus niet doen.

Mijn vraag is nu, is dit nodig? Het lijkt me zelf dat dit wel moet als je betaalt voor internetdiensten. Je betaald meestal een bedrag per jaar, en als je zelf niet opzegt gaat het abbonement weer een jaar door. Dat kan niet, als je je Paypal account niet verifeerd. Toch?

Heeft iemand ervaring met het betalen voor diensten in combinatie met een Paypal account zonder creditcard?

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:59
verified is handig, maar niet perse noodzakelijk.

Afhankelijk van waarmee je zaken doet wordt dat verified nieteens gevraagd, en buiten USA is het zoiezo vaak lastig.
Status: Dutch - Verified

Your member status is: Verified

This means that you have completed your enrollment in PayPal's Expanded Use Program and can send an unlimited amount of money with your PayPal account.
Ik mag dus hogere bedragen enz doen, maar goed, of dat zo essentieel is......

Trouwens, mensen kunnen niet zomaar van je paypal geld afhalen, dus een abbonement bv zal je jaarlijks moeten verlengen. Doe je dat niet, of heb je geen geld op je paypal dan vervalt t simpelweg gewoon. Verificatie is dus niet essentieel.

Gewoon zorgen dat je geld op je paypal hebt als je t regelmatig gebruikt. Ik zelf heb 'm aan m'n CC gekoppeld, dan gaat t automatisch van mn CC af. Maar als je dat niet hebt kun je gewoon geld overmaken per bank en heb je t een paar dagen later op je paypal staan.

[ Voor 35% gewijzigd door DJSmiley op 27-03-2005 18:44 ]

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:48

makje

Professioneel prutser

Je kunt gewoon geld van je bankrekening overmaken naar je paypal account hoor :)

Het overmaken kost niets, maar het duurt wel een paar dagen dat het er op staat. Geld van je paypal account overmaken naar je bankrekening kost wel een klein bedrag, maar dat kost bij een creditcard account reeds het ontvangen van geld op je paypalaccount ook al terwijl dat zonder creditcard gratis is (maar dan kun je geen betalingen op je paypalaccount ontvangen van creditcards).

Lees eens rustig de faq etc van paypal door, die was voor mij ook al duidelijk genoeg...

9800x3d

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-02 17:04

TheBorg

Resistance is futile.

DJSmiley schreef op zondag 27 maart 2005 @ 18:42:
Trouwens, mensen kunnen niet zomaar van je paypal geld afhalen, dus een abbonement bv zal je jaarlijks moeten verlengen.
Ze kunnen er niet iets zomaar vanaf halen, maar Paypal heeft wel iets als abonnementen (maandelijks automatisch overschrijven tot je canceled). En volgensmij boeit dat verified niet echt nee, er zit dacht ik dan alleen een beperking aan het bedrag dat je kunt overboeken.