Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[Voicemail] Uitschakelen voicemail Orange werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 732 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend van mij heeft een orange ready pre-paid telefoon aangeschaft.

Nu wilde hij hiervan de voicemail uitschakelen.
Volgens de gebruiksaanwijzingen en de orange site zou je dit via de klantenservice moeten doen.
Zo gezegd zo gedaan. Klantenservice gebeld, menu's doorlopen, vervolgens voicemail uitschakelen.
'Druk op 1 om uw voicemail uit te schakelen', vervolgens 'om uw voicemail definitief uit te schakelen dient u ##002# gevolgd door de beltoets in te toetsen'.
Naja ok, dus ##002# ingetoetst, geeft de phone de melding: 'niet uitgevoerd'.

Nu zijn de opties om de voicemail uit te schakelen een beetje op, en inmiddels is er wel al 2 euro btg afgeschreven. De voicemail staat nog gewoon aan.

Zijn er meer mensen met die probleem?
Iemand enig idee hoe de voicemail toch uit te krijgen is?

Het betreft een:
Orange Ready pre-paid telefoon, met een Siemens A52.

• StickyPoundeZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-12-2023
even iemand van de klantenservice bellen en die het laten doen? meestal werkt dit wel...

Everything is possible, until it's not.

Verwijderd

Probeer eens: *#002# in te voeren

Verwijderd

Via de IVR wordt je voicemail automatisch uitgeschakeld. Dat wordt echter 1 keer per dag verwerkt, dat zal vanavond zijn en daarna is je voicemail uit. Je moet het toestel ook nog even uit- en aanzetten.

##002# werkt alleen met abonnementen, niet met prepaid omdat die geen eigen doorschakelingen kunnen maken.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 19:08:
Via de IVR wordt je voicemail automatisch uitgeschakeld. Dat wordt echter 1 keer per dag verwerkt, dat zal vanavond zijn en daarna is je voicemail uit. Je moet het toestel ook nog even uit- en aanzetten.

##002# werkt alleen met abonnementen, niet met prepaid omdat die geen eigen doorschakelingen kunnen maken.
Ok, bedankt.
Ik wacht het even af tot morgen, maar ik vraag me af in hoeverre de voicemail (als hij al uitgeschakeld wordt) volledig uitgeschakeld wordt.
Want er bestaat ook nog zoiets als tijdelijk uitschakelen...

Verwijderd

Topicstarter
Ok, vannacht om 3 a.m. een sms ontvangen met de melding dat de voicemail gedeactiveerd is.
Dus op de een of andere manier is het toch goed gegaan.
Wel een beetje vreemd, maar het is wel opgelost zo :)
Pagina: 1