[Outlook XP] Weergave 'probleem' -> Balkje gaat niet weg!

Pagina: 1
Acties:

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:27

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Topicstarter
OK, ik ben zojuist bezig geweest met het aanpassen van alle menuitems in Outlook XP, ben er nu heel blij mee, maar ik krijg een balk en de 'Typ een vraag voor hulp' dingetje niet weg. Ik heb geen idee hoe die balk heet, ik kan er geen optie voor vinden, ik kan het ding niet [weg||ver]slepen, niets helpt. Ik heb geprobeerd de GoT en Google search functie te gebruiken, maar dat is een beetje moeilijk als je niet weet hoe dat balkje heet... Hier volgt een screenshot over wat ik bedoel:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/gvth/images/Outlook_wtf_klein.jpg
(klik om te vergroten)

Hoe kan ik de omcirkelde dingen weghalen? Thanks!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Klik rechts op 'Adres'; kun je het dan niet uitvinken?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

voor outlook 2003 staat dit in de help:
On the Tools menu, click Customize.
On the menu bar, right-click the Type a question for help box.
Select or deselect Show Ask A Question Box to show or hide it.
Note If you are hiding the Type a question for help box, it will still display until after you close the Customize dialog box.

• Glaanie

Glaanie

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 18:20:
voor outlook 2003 staat dit in de help:
On the Tools menu, click Customize.
On the menu bar, right-click the Type a question for help box.
Select or deselect Show Ask A Question Box to show or hide it.
Note If you are hiding the Type a question for help box, it will still display until after you close the Customize dialog box.
Yay! Dat hielp, bedankt :)
Klik rechts op 'Adres'; kun je het dan niet uitvinken?
Nope, niks. Het enige wat ik kan rechtsklikken, is het woord 'Postvak In', maar dan krijg ik de opties voor de map 'Postvak In'. Overigens staat er in de opties verder ook niets.

We zijn op de helft :p

Verwijderd

klik op view, ga naar toolbar en deselect `web'. In ieder geval kan ik hem in outlook 2003 zo weghalen.

voor outlook 2002 gaat dat niet helemaal hetzelfde, kijk eens naar http://www.slipstick.com/config/minaddressbar.htm

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2005 20:45 ]

• Glaanie

Glaanie

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 20:41:
klik op view, ga naar toolbar en deselect `web'. In ieder geval kan ik hem in outlook 2003 zo weghalen.

voor outlook 2002 gaat dat niet helemaal hetzelfde, kijk eens naar http://www.slipstick.com/config/minaddressbar.htm
Fuck. Jammerrrrrr. Ik ga ff rondkijken voor een hack. Als ik een hack gevonden heb, mag ik die hier posten dan? Of is dat tegen de regels?
Pagina: 1