Is het mogelijkom met adsl van kpn basis naar budget te gaan

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:10
Ik ben de hele middag al bezig met lezen over adsl zonder tel lijn enz. maar dat is zo goed als te vergeten. Een andere vraag die toen bij mij op kwam.

Als je nu een kpn tel.lijn aanvraagt een belbasis lijn (17 euro per maand) en als de adsl is aangelegd deze omzet naar belbudget (ongeveer 10 euro per maand), kan dat?

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-02 13:45
Volgens mij kun je met BelBudget ook gewoon een ADSL-abonnement afsluiten hoor?

Edit: heb dit nieuwsberichtje gevonden met Google.. het is dus al gewoon een lange tijd mogelijk om met BelBudget een ADSL abbo af te sluiten.

[ Voor 63% gewijzigd door HyperioN op 27-03-2005 17:05 ]

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:57

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Heb je de KPN site al geprobeerd?

http://www.kpn.com/kpn/show/id=404292/sc=49375c
Telefoonaansluiting
Een gewone of een ISDN-aansluiting.
Ja dus.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Verwijderd

Heb je Google al geprobeerd?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2005 17:06 ]

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-02 21:18

n00bs

Het is weer Zomer!

Je kan ook zonder KPN abbo KPN ADSL nemen hoor...

[ Voor 4% gewijzigd door n00bs op 27-03-2005 17:06 ]

Verwijderd

Ik moest een KPN abbo nemen toen ik van chello naar wnadoo ging. Wel een budget genomen.

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-02 10:56

r0b

n00bs schreef op zondag 27 maart 2005 @ 17:05:
Je kan ook zonder KPN abbo KPN ADSL nemen hoor...
jjbstolk schreef op zondag 27 maart 2005 @ 17:00:
Ik ben de hele middag al bezig met lezen over adsl zonder tel lijn enz. maar dat is zo goed als te vergeten.
Dat had de TS dus al uitgezocht. :)

[ Voor 3% gewijzigd door r0b op 27-03-2005 17:08 ]

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:10
Hmmz dan zal ik wel ergens in verouderde voowaarden hebben gelezen van de het niet kon metbelbudget. Nou ja weten we datook weer.

Ik weet dat je bij KPN ook direct als kan krijgen maar kijk eens wat je voor dat geld krijgt? Niks, ik ga nu maarvoor een belbudget + versatel 1024 verbinding.

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

r0b schreef op zondag 27 maart 2005 @ 17:08:
[...]

[...]

Dat had de TS dus al uitgezocht. :)
Ja, maar wel verkeerd dus.

• RC2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:31

RC2

Resistance is futile

Je kan je gewoon abo omzetten in een belbudget maar dan kan je niet meer (pre)select bellen en zijn de kosten voor bellen hoger

Who wants to life forever anyway...

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Aarsbuds0r schreef op zondag 27 maart 2005 @ 17:43:
[...]

Ja, maar wel verkeerd dus.
Als je mijn link naar de KPN leest, dan staat daar toch duidelijk dat je een telefoonlijn moet hebben om KPN ADSL te kunnen nemen, wat is jouw bron?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Verwijderd

Ik denk daar aarsbutser het over Direct ADSL van KPN heeft. Dat is een apart product en dat is blijkbaar niet waar TS naar opzoek is.

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-02 13:45
Tukk schreef op zondag 27 maart 2005 @ 18:03:
[...]

Als je mijn link naar de KPN leest, dan staat daar toch duidelijk dat je een telefoonlijn moet hebben om KPN ADSL te kunnen nemen, wat is jouw bron?
Een telefoonlijn heeft iedereen. Een telefoonabonnement is iets heel anders en dat heb je volgens mij niet nodig. En ik ga ervan uit dat n00bs uit ervaring spreekt.

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

HyperioN. schreef op zondag 27 maart 2005 @ 18:13:
[...]

Een telefoonlijn heeft iedereen. Een telefoonabonnement is iets heel anders en dat heb je volgens mij niet nodig. En ik ga ervan uit dat n00bs uit ervaring spreekt.
De term op de site is telefoonaansluiting, dat kun je dubbel uitleggen.

n00bs, heb jij KPN ADSL zonder abbo voor je telefoon?

Verwijderd

Tukk schreef op zondag 27 maart 2005 @ 18:16:
[...]

De term op de site is telefoonaansluiting, dat kun je dubbel uitleggen.

n00bs, heb jij KPN ADSL zonder abbo voor je telefoon?
aansluiting betekent lijn. Over ADSL zonder abonnement zijn al honderd topics geweest, kijk maar.

In kort, uit mijn hoofd: je kan via KPN ADSL zonder abonnement krijgen. Is overzichtelijker, maar abbo-kosten zijn gewoon in ADSL-kosten verwerkt. Daarnaast kun je iig bij sommige BBNed-aanbieders zoals Demon je KPN-abbo opzeggen (bron), maar een KPN-abbo is wel nodig op het moment van aansluiten. Máár: de kosten van het gebruik van de lijn berekent KPN door aan BBNed, BBNed aan je ISP en je ISP aan jou, wat neerkomt op evenveel euro's als een belbudget. Alleen vergeten ISP's nog wel eens die 9 euro zoveel te heffen. Zoals bij mij: ik heb demon adsl, geen kpn abbo, ook geen extra kosten. Maar die worden binnenkort misschien nog wel met terugwerkende kracht gefactureerd...

/edit: hier gaat het topic echter niet over.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2005 18:27 ]

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-02 21:18

n00bs

Het is weer Zomer!

Zoals sputnik32 al zegt... en nee ik heb geen ADSL zonder tel. abbo. Ik geloof zelfs dat sinds feb 2005 alle ISP's die gebruik maken van het KPN netwerk ADSL kunnen aanbieden zonder een telefoonabbonement. Maar als je op dit moment een tel. abbo hebt vraag je gewoon ADSL aan en beeindig je daarna bij KPN je tel. abbonement.

Overigens zou ik dit niet doen als je ook gewoon gebruik maakt van de telefoon. Dan is nog altijd de voordeligste optie om een basis abbo te nemen en aanmelden bij www.bel1649.nl (zodat je gratis kan bellen naar vaste nummers in heel NL) en daarnaast je ADSL abbo.
Pagina: 1