Toon posts:

OpenOSx onder linux op een niet-mac systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan straks linux op mijn tweede computertje te zetten, maar nu zoek ik nog een leuke GUI.

Mijn oog is gevallen op OpenOS X omdat dit er gewoon super uitziet en (hopelijk) net zo stabiel en eenvoudig werkt als Mac OS X. Maar het probleem is dat ze op die sites alleen maar over Mac praten en niet of het ook op een gewone pentium pc werkt.

Heeft iemand hier misschien ervaring mee?

Dit is de site: http://openosx.com/

Bij voorbaat dank,

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:07

Hertog

Aut bibat, aut abeat

http://openosx.com/products.html

Experience full compatibility with Pentium(R) processors with disk image and CD-ROM support.

:?

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-02 13:53

Shuriken

Life is all about priorities

OpenOSx is een software pakket voor op OSX volgens mij. Dat Wintel is gewoon een bochs x86 emulator (een beetje ala vmware)

Ik denk niet dat dit op een x86 systeem gaat draaien.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Verwijderd

Topicstarter
Hertog schreef op zondag 27 maart 2005 @ 16:40:
http://openosx.com/products.html

Experience full compatibility with Pentium(R) processors with disk image and CD-ROM support.

:?
WinTel is een soort van Wine. Dus het kan een pentium processor emuleren.

Wat ik me afvraag is:
Kan ik open OS X ook op mijn pentium pc draaien?

• ILUsion
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-11-2025
openOSX is volgens mij geen besturingssysteem. Neen dus.

Verwijderd

Topicstarter
Shuriken schreef op zondag 27 maart 2005 @ 16:41:
OpenOSx is een software pakket voor op OSX volgens mij. Dat Wintel is gewoon een bochs x86 emulator (een beetje ala vmware)

Ik denk niet dat dit op een x86 systeem gaat draaien.
Bedankt, wel beetje jammer dus.

Zijn er geen soort gelijke GUI's voor Linux die er een beetje zo uit zien? Want ik vind OS X super, alleen een mac kopen is een beetje onzin alleen voor de GUI.

Ik ben van plan slackware te installeren. Hierbij kun je optioneel X Window System installeren.
Maar ik kan niet uitvinden wat het nou eigenlijk is. Is het de GUI?

Als ik op google zoek kom ik uit op: http://www.xfree86.org/
Geen screenshots te bekennen.

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05-2025

VROEM!

broembroem!

Ze bieden daar allemaal open source programma's tegen commerciele prijzen aan...
Beetje 40 dollar gaan dokken voor abiword, etc etc....belachelijk :r

X is trouwens de grafische "server" dus puur een infrastructuur om op te renderen. GUI en zo hangt af van je windowmanager en desktop omgeving. (Gnome/KDE/E17/XFCE/etc)

Je lijkt trouwens nog weinig te weten van unix/linux omgevingen, misschien is het handig om te beginnen met een wat begrijpelijker linux distro a la suse/mandrake/fedora/ubuntu.

Als je toch iets meer die-hard wil kun je voor debian gaan, dat imo nog best makkelijk te installeren is en standaard niet de hoeveelheden meuk mee installeert die de hierboven genoemde distro's wel mee pakken.

Slackware is voor de mensen die unix gewend zijn, omdat slackware zo unix-achtig mogelijk wil zijn. Als jij nog uberhaupt geen unices kent, wat het geval lijkt te zijn, is er eigenlijk geen reden om slack te kiezen tenzij je vindt dat ze iets uber geils hebben dat de rest niet heeft. X kun je bij bijna elke distro krijgen. Enige uitzonderingen zijn de pure kleine gestripte server/router distro's die je via ssh en/of een web interface moet bedienen.

Gentoo is een van de meest die-hard distro's en is me erg tegengevallen omdat je alles uit source moet compileren. Dat duurt dagen als je een beetje desktop wilt draaien en de snelheidswinst is niet je van het tov een willekeurige andere distro.

[ Voor 92% gewijzigd door VROEM! op 27-03-2005 18:47 ]

ieeeepppppp :P

Verwijderd

Topicstarter
VROEM! schreef op zondag 27 maart 2005 @ 17:00:
Ze bieden daar allemaal open source programma's tegen commerciele prijzen aan...
Beetje 40 dollar gaan dokken voor abiword, etc etc....belachelijk :r

X is trouwens de grafische "server" dus puur een infrastructuur om op te renderen. GUI en zo hangt af van je windowmanager en desktop omgeving. (Gnome/KDE/E17/XFCE/etc)

Je lijkt trouwens nog weinig te weten van unix/linux omgevingen, misschien is het handig om te beginnen met een wat begrijpelijker linux distro a la suse/mandrake/fedora/ubuntu.

Als je toch iets meer die-hard wil kun je voor debian gaan, dat imo nog best makkelijk te installeren is en standaard niet de hoeveelheden meuk mee installeert die de hierboven genoemde distro's wel mee pakken.

Slackware is voor de mensen die unix gewend zijn, omdat slackware zo unix-achtig mogelijk wil zijn. Als jij nog uberhaupt geen unices kent, wat het geval lijkt te zijn, is er eigenlijk geen reden om slack te kiezen tenzij je vindt dat ze iets uber geils hebben dat de rest niet heeft. X kun je bij bijna elke distro krijgen. Enige uitzonderingen zijn de pure kleine gestripte server/router distro's die je via ssh en/of een web interface moet bedienen.

Gentoo is een van de meest die-hard distro's en is me erg tegengevallen omdat je alles uit source moet compileren. Dat duurt dagen als je een beetje desktop wilt draaien en de snelheidswinst is niet je van het tov een willekeurige andere distro.
Super uitleg. _/-\o_

Ik weet inderdaad nog niet echt veel af van linux/unix. Ik heb in het verleden wel Mandrake gedraait, maar ik vond dit toch een beetje te veel windows lijken. Ik zou me graag verdiepen in de command prompt (of hoe heet dat in Linux).

Ook wil ik wel eens zien of C++ zo veel anders is dan op windows. Ik ben dus nu bezig Debian aan het downloaden. Gaat wel een leuke uitdaging worden.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

sorry hoor, maar slackware is juist erg gebruiksvriendelijk, installatie is zelfs door de grootste n00b eenvoudig en snel te doen, daarna werkt het met een beetje normale hardware from the box. Net als al die andere distro's, er is _niks_ moeilijks aan slackware ;)

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:21

de meest die-hard distro is toch echt Linux From Scratch :P:P:P
gentoo is even wennen maar als je het werkend krijgt dan werkt het simpel :D:D
als iets unix achtigs wil kun je beter voor *BSD gaan :P:P:P

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Erkens schreef op zondag 27 maart 2005 @ 18:58:
[...]

sorry hoor, maar slackware is juist erg gebruiksvriendelijk, installatie is zelfs door de grootste n00b eenvoudig en snel te doen, daarna werkt het met een beetje normale hardware from the box. Net als al die andere distro's, er is _niks_ moeilijks aan slackware ;)
Voor iemand die een unix/linux gewend is wel ja. Voor iemand die click-click-click-next gewend is niet. Dus hou alsjeblieft op dit soort dingen te zeggen.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

CyBeR schreef op zondag 27 maart 2005 @ 21:07:
[...]

Voor iemand die een unix/linux gewend is wel ja. Voor iemand die click-click-click-next gewend is niet. Dus hou alsjeblieft op dit soort dingen te zeggen.
onzin, heb je uberhaupt wel eens slackware geinstalleerd?
Als je na de installatie X start (en je KDE ook gewoon geselecteerd hebt, wat afaik de newbie install automagisch doet) dan heb je ook gewoon klik-klik-klaar net als elke willekeurige distro dat doet. Dus hou alsjeblieft op door dingen te zeggen die gewoon niet waar zijn :/

Verwijderd

Topicstarter
Ben bezig met het installeren van debian. Nog geen struikelblokken tegengekomen. :D

Ik vraag me alleen af hoe ik gnome dan eigenlijk er op krijg, maar dat is van latere zorg. :P

Verwijderd

Als je een OSX achtige look wilt, gebruik dan gewoon een Linux distributie met KDE of GNOME als Desktop Environment, en ga dan naar http://gnome-look.org/ of http://kde-look.org/ en zoek daar een van de tientallen OSX themes uit.

Verwijderd

Ik ben van plan slackware te installeren. Hierbij kun je optioneel X Window System installeren.
Maar ik kan niet uitvinden wat het nou eigenlijk is. Is het de GUI?

Als ik op google zoek kom ik uit op: http://www.xfree86.org/
Geen screenshots te bekennen.
XFree is de ondergrond,je kan daar een DesktopEnvironment naar keuze op installeren.(of allemaal :) )
Kijk maar eens in het screenshot topic.
Of op KDElook of gnomelook wat er zoal mogelijk is.
Dit zijn de "grote" twee,maar er zijn er meer zoals Xfce .

/edit
:z weer net iets te langgggzaaam :Z

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2005 21:40 ]

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-02 18:49
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 21:28:
Ben bezig met het installeren van debian. Nog geen struikelblokken tegengekomen. :D

Ik vraag me alleen af hoe ik gnome dan eigenlijk er op krijg, maar dat is van latere zorg. :P
een glas cola ingieten is nog moeilijker...
code:
1
apt-get install gnome

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 21:32:
Als je een OSX achtige look wilt, gebruik dan gewoon een Linux distributie met KDE of GNOME als Desktop Environment, en ga dan naar http://gnome-look.org/ of http://kde-look.org/ en zoek daar een van de tientallen OSX themes uit.
Gaaf, thanks! _/-\o_
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 21:34:
[...]

XFree is de ondergrond,je kan daar een DesktopEnvironment naar keuze op installeren.(of allemaal :) )
Kijk maar eens in het screenshot topic.
Of op KDElook of gnomelook wat er zoal mogelijk is.
Dit zijn de "grote" twee,maar er zijn er meer zoals Xfce .

/edit
:z weer net iets te langgggzaaam :Z
Yup ik heb het ook al ontdekt. Thanks anyway. ;)
Mayco schreef op zondag 27 maart 2005 @ 21:35:
[...]

een glas cola ingieten is nog moeilijker...
code:
1
apt-get install gnome
oke :D
ik heb nog nooit wat in die prompt getypt, dus heb geen idee hoe ik dat dan moet doen. Maar ik kom er wel uit. :P

Ik vind die balk van OS X zo gaaf. Deze zit in KDE wel, heeft gnome deze ook?

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2005 21:46 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 21:43:
Ik vind die balk van OS X zo gaaf. Deze zit in KDE wel, heeft gnome deze ook?
Jawel. http://gdesklets.gnomedesktop.org/

Verwijderd

Topicstarter
Super!! _/-\o_

Heb het nu erop staan, zit in de prompt.
Kan ik via het netwerk een file kopieren en dan installeren? Of moet ik eerst gnome op een cdtje branden.

Die andere machine is trouwens een windows machine.

• VROEM!

VROEM!

broembroem!

Ff nog reaktie op mijn slackware verhaal:
Ik heb nergens gezegd dat slack moeilijk is, ik zeg alleen dat als je niet specifiek een unix-achtige linux distro zoekt hij in mijn ogen weinig pre's heeft boven een willekeurige andere distro qua gebruiksgemak. En dat is toch redelijk waar?

Gentoo was bij mij redelijk werkend, ook niet erg moeilijk maar ik ergerde me dood aan het ellenlange compileren. Linux from scratch zal dat waarschijnlijk effect waarschijnlijk ook hebben.

Als je gnome wilt: apt-get install gnome-panel en dan alle dependencies mee laten komen. Dan heb je een kale gnome installatie met een "start menu" erbij. Voor makkelijk software (de-)installeren doe je ook nog apt-get install synaptic.
Eventueel samen in een regel te combineren tot:
code:
1
apt-get install gdm gnome-panel synaptic

Hier begin ik meestal mee en dan blader ik in synaptic door de rest van de software om te kijken wat ik precies wil :)

Verwijderd

Topicstarter
VROEM! schreef op zondag 27 maart 2005 @ 22:28:
Ff nog reaktie op mijn slackware verhaal:
Ik heb nergens gezegd dat slack moeilijk is, ik zeg alleen dat als je niet specifiek een unix-achtige linux distro zoekt hij in mijn ogen weinig pre's heeft boven een willekeurige andere distro qua gebruiksgemak. En dat is toch redelijk waar?

Gentoo was bij mij redelijk werkend, ook niet erg moeilijk maar ik ergerde me dood aan het ellenlange compileren. Linux from scratch zal dat waarschijnlijk effect waarschijnlijk ook hebben.

Als je gnome wilt: apt-get install gnome-panel en dan alle dependencies mee laten komen. Dan heb je een kale gnome installatie met een "start menu" erbij. Voor makkelijk software (de-)installeren doe je ook nog apt-get install synaptic.
Eventueel samen in een regel te combineren tot:
code:
1
apt-get install gdm gnome-panel synaptic

Hier begin ik meestal mee en dan blader ik in synaptic door de rest van de software om te kijken wat ik precies wil :)
Ah volgens mij begrijp ik het.

dependencies zijn alle kleine stukjes source neem ik aan of niet?
Die kon ik net downloaden namelijk. Maar is het mogelijk die sources allemaal tegelijk te compilen/runnen?

Of moet ik ze een voor een allemaal instaleren, want dat is bijna niet mogelijk.
Het gaat trouwens om deze files:
ftp://ftp.gnome.org/pub/GNOME/desktop/2.10/2.10.0/sources/

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:22

M-ThijZ

Riding on Rails

Je zou eens moeten kijken naar Enlightenment's engage.
Afbeeldingslocatie: http://www.enlightenment.org/data/images/upload/engage_shot.png

• VROEM!

VROEM!

broembroem!

Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 22:34:
[...]

Ah volgens mij begrijp ik het.

dependencies zijn alle kleine stukjes source neem ik aan of niet?
Die kon ik net downloaden namelijk. Maar is het mogelijk die sources allemaal tegelijk te compilen/runnen?

Of moet ik ze een voor een allemaal instaleren, want dat is bijna niet mogelijk.
Het gaat trouwens om deze files:
ftp://ftp.gnome.org/pub/GNOME/desktop/2.10/2.10.0/sources/
Bij Debian installeer je standaard geen source, maar gewoon kant en klaar gecompileerde pakeketten. Die sources direct van gnome.org downloaden is dus wat overbodig. In debian hoef je alleen maar met source te werken als je iets aparts wilt doen zoals een eigen kernel bouwen. Voor alle andere zaken is apt-get install <pakketnaam> voldoende. Eventueel kun je dat ook allemaal via synaptic doen, dat werkt misschienw at prettiger.

De "sources' waar debian om vraagt bij installatie zijn de plaatsen waar de kant- en klaar gecompileerde pakketten vandaan gehaald moeten worden.

Misschien kun je je het beste eens inlezen in de debian handleiding van meneer Bezemer op http://panic.et.tudelft.nl
Of wat rondspitten op debian.org over wat debian eigenlijk precies is.
De handleiding van Bezemer is erg oud, maar het basis idee van debian komt er nog steeds erg goed in naar voren :)

• Emielio
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-02 17:40
Kleine tip, met xfce kun je met een mooi macosx theme exact het mac os uiterlijk namaken.
En xfce is zoiezo een hele mooie Desktop omgeving

Opleiding Brandveiligheid

Verwijderd

Topicstarter
M-ThijZ schreef op zondag 27 maart 2005 @ 23:38:
Je zou eens moeten kijken naar Enlightenment's engage.
[afbeelding]
Ziet er gaaf uit! ook met zoom als je met je muis over de icons gaat?
Bij Debian installeer je standaard geen source, maar gewoon kant en klaar gecompileerde pakeketten. Die sources direct van gnome.org downloaden is dus wat overbodig. In debian hoef je alleen maar met source te werken als je iets aparts wilt doen zoals een eigen kernel bouwen. Voor alle andere zaken is apt-get install <pakketnaam> voldoende. Eventueel kun je dat ook allemaal via synaptic doen, dat werkt misschienw at prettiger.

De "sources' waar debian om vraagt bij installatie zijn de plaatsen waar de kant- en klaar gecompileerde pakketten vandaan gehaald moeten worden.

Misschien kun je je het beste eens inlezen in de debian handleiding van meneer Bezemer op http://panic.et.tudelft.nl
Of wat rondspitten op debian.org over wat debian eigenlijk precies is.
De handleiding van Bezemer is erg oud, maar het basis idee van debian komt er nog steeds erg goed in naar voren :)
Thanks! Dat artikel van meneer Bezemer had ik vanmiddag al gevonden en gelezen. Maar ik zit nu een beetje vast. Ik heb debian geinstalleerd, er is echt een hele waslijst aan optionele bestanden die ik er bij zou kunnen installeren. Maar ik zit nu vast in de prompt.

Ik heb al een aantal dingen ontdekt:
logout
shutdown -r now
enz.

het werkt als een soort van dos.

maar ik zou graag gnome 2.10 er op willen hebben. Nu heb ik daar twee soorten manieren voor gevonden.
1) Die sources
2) Garnome

1) Daar snap ik helemaal niets van, je hebt 40 files die je allemaal zelf moet gaan builden?
2) Dit moet een soort van installatieprogramma zijn, welke ik eigenlijk niet bepaald handig vind omdat er in de readme staat dat alleen het builden ervan al 4 uur gaat duren.

Er moet toch een soort van file zijn waar alles in één is?
Emielio schreef op zondag 27 maart 2005 @ 23:48:
Kleine tip, met xfce kun je met een mooi macosx theme exact het mac os uiterlijk namaken.
En xfce is zoiezo een hele mooie Desktop omgeving
Jah ik heb vanmiddag xfce ook al gezien, en over nagedacht. Maar ik denk dat gnome wat groter is en dus de community dat ook is. Dus meer programmatjes, support enz.

Later als ik alle commands en zo een beetje onder de knie heb, zou ik xfce wel eens willen proberen.

edit: Volgens mij heb ik het nu voor elkaar.

Ik heb dselect gedaan, toen kon ik in de lijst met packages kijken. Daarna heb ik gnome-core geselecteerd en enter gedrukt. Toen op install in het volgende menu, en nu is hij van alles aan het downloaden.

Op hoop van zege ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2005 00:20 ]

• Emielio
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-02 17:40
Jah ik heb vanmiddag xfce ook al gezien, en over nagedacht. Maar ik denk dat gnome wat groter is en dus de community dat ook is. Dus meer programmatjes, support enz.
Het maakt niet uit welke desktop omgeving je draait, alle programma's draaien onder elke desktop omgeving. Ik gebruik ook konqueror vanb kde om door mijn files te zoeken en ik gebruik ook k3b van kde om te branden.

En qua support doet xfce helemaal niet onder voor gnome.

Opleiding Brandveiligheid

Verwijderd

Topicstarter
Emielio schreef op maandag 28 maart 2005 @ 00:54:
[...]

Het maakt niet uit welke desktop omgeving je draait, alle programma's draaien onder elke desktop omgeving. Ik gebruik ook konqueror vanb kde om door mijn files te zoeken en ik gebruik ook k3b van kde om te branden.

En qua support doet xfce helemaal niet onder voor gnome.
hmm minder dan, gnome is namelijk net geinstalleerd.
maar ik ga xfce zeker een keer proberen!

• VROEM!

VROEM!

broembroem!

Je moet trouwens eerst X draaiend zien te krijgen, pas dan kun je denken aan Gnome e.d.
Als je apt-get install gnome-core doet wordt gnome wel geinstalleerd, maar zo lang X niet draait kun je er weining mee.

Verwijderd

Topicstarter
VROEM! schreef op maandag 28 maart 2005 @ 11:24:
Je moet trouwens eerst X draaiend zien te krijgen, pas dan kun je denken aan Gnome e.d.
Als je apt-get install gnome-core doet wordt gnome wel geinstalleerd, maar zo lang X niet draait kun je er weining mee.
Ik merk het, zit nog steeds vast in de prompt.

Heb X geinstalleerd, maar nu kan het niet laden omdat ik een verkeerde graphic card driver heb.
Heb op internet gezocht. Het blijkt een vaker voorkomend probleem te zijn met nvidia kaarten.

Dus ik download de drivers van nvidia. Start de driver. Kan ik het niet installeren omdat hij iets met een kernel niet goed heeft, dus wil hij zelf de kernel gaan compilen. Maar dit werkt ook niet omdat hij de sources niet vind.

Ik ben nu dus bezig de kernel sources te downloaden, alleen moet ik eerst weten welke kernel versie ik heb. Ik begin onderhand een beetje wanhopig te worden, want het is toch allemaal wat ingewikkelder dan ik had gedacht. ;) mijn eigen fout uiterraard.

Heb gelukkig samba eindelijk draaiend zodat ik alles gewoon even over kan zetten naar mijn linux pc.

Iemand een idee hoe ik kan zien welke kernel versie ik heb?

Ik heb trouwens linux al helemaal weer opnieuw moeten installeren omdat ik als graphic card driver: vesa had geselecteerd. Dit hoort niet fout te gaan, maar deed het dus wel. Hij ging telkens kijken of hij X kon opstarten en kwam er achter dat dit niet zo was door terug te springen naar de prompt. Daar kon ik 3 seconden snel inloggen. En dan ging hij weer een minuut proberen. Uiteindelijk kon ik dus het systeem restarten enzo, maar dat hielp niets. Dus heb het opnieuw geinstalleerd en ga even kijken of ik die nvidia drivers aan de praat kan krijgen.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2005 15:24 ]

• VROEM!

VROEM!

broembroem!

Gebruik anders eerst de "nv" driver, ofwel de open source versie. Als je daarmee X draaiend krijgt kun je later wel eens aan de geaccelereerde nvidia driver gaan denken.
Als je een thuisnetje hebt kun je ook via SSH naar je pc verbinden en dan alles daarover in- en herstellen.

Verwijderd

Topicstarter
VROEM! schreef op maandag 28 maart 2005 @ 15:50:
Gebruik anders eerst de "nv" driver, ofwel de open source versie. Als je daarmee X draaiend krijgt kun je later wel eens aan de geaccelereerde nvidia driver gaan denken.
Als je een thuisnetje hebt kun je ook via SSH naar je pc verbinden en dan alles daarover in- en herstellen.
De nv versie heb ik geselecteerd, maar deze werkt niet. Je kunt dan de log bekijken en zo. En op een gegeven moment mag ik dan naar een soort van setup. Dit is wel met een GUI. Vervolgens wil ik daar de muis instellen maar dan gaat heel de GUI weg, en loopt het hele systeem vast.

SSH is een goed idee, dat ga ik meteen even activeren voor als het weer misgaat. Bedankt.

Ik heb nou trouwens de sources gevonden van de Debian woody kernel, en ga ze nu uitpakken en hopen dat de nvidia drivers er even blij mee zijn als ik dat ben. ;)

edit: nvidia is dus helemaal niet zo blij met mij
Ik heb toch de verkeerde kernel sources gedownload.
*gaat weer verder zoeken :(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2005 16:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dames en heren,
het lijden is voorbij!

Ik heb nu een 2.4 kernel en gnome geinstalleerd.

Heel erg veel bedankjes voor jullie! _/-\o_

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Mooi dat het allemaal werkt, maar ik vind dat je een volgende keer geen topic meer nodig hebt waar je al je vraagjes stelt :)
Het is hier geen helpdesk waar je stap voor stap aan het handje gehouden moet worden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.