Toon posts:

[# 2} Probleem met branden

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
nogmaals, het is een gedownloade dvd een heeft dus geen leverancier logisch toch?

en mijn probleem is dat ik een winRAR bestand heb gedownload waar die ISO in zit, als ik dit winRAR bestand wil uitpakken zodat ik die ISO op een dvd+r kan branden (want om een dvd te braden heb ik alleen die ISO nodig) geeft hij een foutmelding, logisch want zover ik weet kun je een iso niet uitpakken.

Mijn vraag is:

Hoe krijg ik deze ISO file uit dit winRAR bestand zodat ik de ISO kan branden?

nu wel duidelijker?

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:14

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Het is niet de bedoeling om na een slotje direct weer een nieuw topic te openen en al helemaal niet als dit over warez gaat!

[ontopic]
Als je m niet kunt uitpakken is je rar waarschijnlijk corrupt ;)
[/ontopic]

[ Voor 27% gewijzigd door Mad Marty op 27-03-2005 16:35 ]

Rail Away!

Verwijderd

Topicstarter
dan zit ik dus niet aan het goede adres voor mijn probleem, dan bied ik mijn excuses aan als het je irriteerd dat ik een probleem heb.

Sluiten maar.... ( tsss)

• CrazyA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-07 12:28
Er geld hier een duidelijke policy. Warez zijn niet toegestaan.
Als jij die iso online gekocht hebt bij een webwinkel kunnen zij support bieden. Als jij 'm gedownload hebt met bijvoorbeeld p2p-software, en daarmee illegale software probeerd te gebruiken zullen wij je hier niet helpen.
Ooit een cursus auto-radio's stelen gezien?? Nee, precies... En zo werkt het hier nou ook.

Maar waarschijnlijk is je rar-etje gewoon stuk
(zoals iemand hierboven er ondertussen ook al bij ge-edit heeft :P)

[ Voor 11% gewijzigd door CrazyA op 27-03-2005 16:42 ]

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:14

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Het irriteerd mij niet zozeer dat je een probleem hebt, ik wil je met alle liefde helpen.
Alleen zit je met het probleem dat warez tegen de GoT-policy ingaan. En daarbij lijkt het er op dat je rar gewoon corrupt is. Verder post je niet wát voor foutmelding je krijgt en dan is het natuurlijk ook slechts natte-vinger-werk om te zeggen wat er fout gaat.

offtopic:
@CrazyA:
Achja, ik vond het toch een beetje lullig om hem niet *een beetje* de goede richting op te duwen :)

[ Voor 17% gewijzigd door Mad Marty op 27-03-2005 16:43 ]

Rail Away!

Verwijderd

probeer de rar eens rechtsteeks te mounten met daemon

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.