Toon posts:

Slide show

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Voor onze site wat het meest bestaat uit fotos van evenementen wil ik een slide show maken. ik heb dit al met powerpoint geprobeert mar deze laat geen fotos zien als de site online staat. ook heb ik swishpix gebruikt wat de perfecte programma hier voor is maar me demo tijd is afglope. wete julle nog een goei makkelijk programma wat ik kan downloaden

alvast bedankt
mvg
dave

Verwijderd

ik zou zeggen gebruik de zoekfunctie eens hier op deze site.
Of anders even google.
of anders maak je zelf wat.

of je kijkt even op www.dynamicdrive.com

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt
jah k heb al gezocht bij goole en downloads.nl mar ik wist niej wakin moes type bij slideshow gaf ie niej vee weer

maar harstikke bedankt ik ga ff kijke

ps als andere nog andere programmas wete ik hoor het graag :P

Verwijderd

Als het voor je site is: [search=javascript slideshow plaatjes]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 15:42:
Bedankt
jah k heb al gezocht bij goole en downloads.nl mar ik wist niej wakin moes type bij slideshow gaf ie niej vee weer

maar harstikke bedankt ik ga ff kijke

ps als andere nog andere programmas wete ik hoor het graag :P
Ik stel voor dat jij je best doet voor je topic en je replies; wellicht doen wij dan ons best om je te helpen :) Op deze manier heeft dit echter weinig zin; zorg dat je correct nederlands tikt en je conformeert aan onze geldende tips en policy op het forum

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.