[Java] Lege vensters/dialogen

Pagina: 1
Acties:

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-03 18:12
Ik heb een probleem met Java. Ik zie alleen lege dialoog vensters, alleen de window maar geen knoppen er op etc. Dit heb echter alleen met enkele progjes gehad. Met Zend Studio werkt alles gewoon zoals het hoort. Ik heb al geprobeerd om Java SE 1.5 te installeren, weer te deinstalleren en opnieuw installeren, maar dat wilde niet baten.

Iemand een idee?

[ Voor 75% gewijzigd door Michali op 03-04-2005 15:13 ]

Noushka's Magnificent Dream | Unity

• Michali
Even een kick ik heb er nog steeds last van. Ik heb de start post iets simpeler gemaakt zodat alleen de essentie er in staat.

• Denker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-08 11:51
Zijn het programma's die je zelf hebt geschreven of die van anderen?

• Michali
Die van anderen. Installatie programma's bijvoorbeeld. Het eerste venster is overigens wel goed dan. Alle die daarop volgen zijn leeg. De buttons en dergelijke zijn wel te gebruiken verder. Ze zijn alleen niet zichtbaar.

Verwijderd

Ik zit met hetzelfde probleem, bijvoorbeeld internetbankieren van telenet (beveiligingswaarschuwing is een leeg venster), JAlbum tijdens installatie niets te zien in de vensters.
Heb je al een oplossing gevonden voor je probleem?

• Michali
Ik weet zo direct geen oplossing. Bij mij heeft een reinstall van windows (xp pro) wel geholpen.

• Cobalt
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-05 19:15
Ik had hier ook last van, de functionaliteit van sommige programma's werkte bij mij nog wel alleen ik kon niet zien wat ik deed, zag alleen een grijs venster. Een keer hielp het door windows firewall uit te zetten en Zone Alarm deinstalleren daarna niet meer. Ik had het niet met Azureus maar wel met bluej, jbuilder foundation 2005, eigen gemaakte programma's die eerst foutloos werkte. Windows XP pro draaide al ongeveer 1jaar , ik heb toen windows XP pro maar opnieuw geinstalleerd en toen was het probleem bij mij verholpen. Ik gebruikte voor de herinstallatie van windows verschillede versies van java, herinstalleren van java verhielp het probleem ook niet.

[ Voor 11% gewijzigd door Cobalt op 23-11-2005 18:31 ]

Pagina: 1