Toon posts:

[vmware] FC3 boot niet na installatie op virtual machine

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik draai hier een xp omgeving met vmware workstation waar ik dus linux fedora core 3 op wil zetten.
alles is redelijk soepel verlopen TOTDAT ik bij de NA-INSTALLATIE CONFIGURATIE kom en ga herstarten.......

VM WARE begint dan namenlijk foutmeldingen te geven en meldt eigenlijk dat BOOT.ISO niet in de cd-rom speler zit en via IDE 0.0 werkt. ALS HD in vmware heb ik een SCSI schijf.
Na deze melding 2x te hebben gegeven springt hij op een ZWART scherm en kan ik alleen nog maar herstarten.(handmatig)

gelukkig heb ik net voor het laatste config verhaal een screenshot gemaakt dus dat scheelt weer.

Is er iemand die mij kan en wil vertellen hoe ik nu dus verder moet?

Alvast bedankt
Peter

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Welke foutmelding? Is de scsi-controller gesupport onder FC3? Heb je andere versies geprobeerd (andere fedora, andere distributie?), waarom is dat screenshot wat je noemt van belang?
Verder pas ik je topictitel aan, want die lijkt natuurlijk nergens op, volgende keer graag een topictitel die over het probleem gaat, en je hoeft ook niet steeds HOOFDLETTERS te gebruiken in je verhaal.

Verwijderd

Topicstarter
kijk dat jij niet tevreden bent met je leven/baan is jou zorg.....
moet je daarom nieuwe mensen meteen zo afblaffen?
en op deze manier???

of ben je gewoon een hufter......

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Er gelden op dit forum (en in dit subforum dus ook) een aantal regels. Een van die regels is dat je een duidelijke, veelzeggende topictitel maakt. Een andere is dat je zoveel mogelijk relevante informatie geeft. In 2 van je vorige topics is dat ook in de sluitpost duidelijk gemaakt. De regels gelden voor iedereen, ook voor (relatief) nieuwe bezoekers, zeker als ze er al 2 keer expliciet op aangesproken zijn.
Ik probeerde dit topic nog de goede kant op te helpen door de topictitel te veranderen, en te vragen naar meer relevante informatie. Als je dat niet bevalt, en het nodig vindt dat op deze manier en zo'n toon duidelijk te maken, is er voor dit topic in ieder geval geen plek meer hier.

Dit topic is gesloten.