Op de frontpage ben ik altijd erg geïnteresseerd in de reacties. Echter heb ik ontdekt dat de lay-out iets veranderd is. Normaal stond er altijd boven en onder de reacties een link naar het vorige en het volgende artikel, echter nu niet meer.
In de changelogs kon ik dit inet vinden maar ik vind dit irritant. Vaak lees ik de reacties door, ik mod ze dan waarna ik dan 'back' doe en dan klik ik direct op de link naar het volgende artikel.
Twee vragen dus:
- Waarom zijn deze links onderaan de reacties weggehaald.
- Is het mogelijk om bijvoorbeeld een knop te maken met 'moderaar en ga naar volgend artikel' oid. Waarmee dus je moderaties worden doorgevoerd en je meteen bij het volgende artikel komt? Want nu is het nogal wat klikwerk het modereren.
In de changelogs kon ik dit inet vinden maar ik vind dit irritant. Vaak lees ik de reacties door, ik mod ze dan waarna ik dan 'back' doe en dan klik ik direct op de link naar het volgende artikel.
Twee vragen dus:
- Waarom zijn deze links onderaan de reacties weggehaald.
- Is het mogelijk om bijvoorbeeld een knop te maken met 'moderaar en ga naar volgend artikel' oid. Waarmee dus je moderaties worden doorgevoerd en je meteen bij het volgende artikel komt? Want nu is het nogal wat klikwerk het modereren.
[ Voor 6% gewijzigd door LauPro op 27-03-2005 19:56 . Reden: typ0's opgelost ]
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!