Volgende / Vorig nieuwsitemlinks weg?

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-03 14:11

LauPro

Prof Mierenneuke®

Topicstarter
Op de frontpage ben ik altijd erg geïnteresseerd in de reacties. Echter heb ik ontdekt dat de lay-out iets veranderd is. Normaal stond er altijd boven en onder de reacties een link naar het vorige en het volgende artikel, echter nu niet meer.

In de changelogs kon ik dit inet vinden maar ik vind dit irritant. Vaak lees ik de reacties door, ik mod ze dan waarna ik dan 'back' doe en dan klik ik direct op de link naar het volgende artikel.

Twee vragen dus:
- Waarom zijn deze links onderaan de reacties weggehaald.
- Is het mogelijk om bijvoorbeeld een knop te maken met 'moderaar en ga naar volgend artikel' oid. Waarmee dus je moderaties worden doorgevoerd en je meteen bij het volgende artikel komt? Want nu is het nogal wat klikwerk het modereren.

[ Voor 6% gewijzigd door LauPro op 27-03-2005 19:56 . Reden: typ0's opgelost ]

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:14

crisp

Devver

Pixelated

De links onderaan de reacties waren niet bewust weggehaald, maar bij het optimaliseren van de queries om die links te genereren werd de variabele die dezelfde links onderin moest zetten niet meer gevuld. Dat is inmiddels verholpen*
Wat betreft je 2e verzoek zou ik je graag willen verwijzen naar de devtrack, maar persoonlijk zie ik er niet veel in...

* dergelijke changes zet ik doorgaans niet in de changelogs omdat de gebruiker er over het algemeen toch niets van merkt ;)

[ Voor 17% gewijzigd door crisp op 27-03-2005 17:47 ]

Intentionally left blank

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-03 14:11

LauPro

Prof Mierenneuke®

Topicstarter
Oke mooi, dan meteen een verzoekje of dit ook bij de Meuktracker kan. Daar zijn ook geen links (meer?) onderaan. Ik zal ff mijn account opsnorren en een bugreport/featurerequest indienen.

Waarom zie je er niets in? Toch heel makkelijk als je direct door kan gaan? Ik vind die queue op zich wel leuk die je dan te zien krijgt, alleen een beetje onzinnig imo. Je word namelijk niet direct doorverwezen naar de reactie die gemod moet worden, in een topic met veel posts is dat dus heel rot zoeken. En zo fanatiek mod ik nu ook weer niet dat ik mijn hele broekzak elke keer weer leeg wil kieperen :P .

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:14

crisp

Devver

Pixelated

De meuktracker heeft ze nooit onderin gehad, maar dat is op zich wel te fixen. Maar zoals gezegd, via de devtrack graag :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.