Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] aantal posts per page vermelden

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11 13:12

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Nav. deze post: http://gathering.tweakers...message/23058074#23058074

Vroeg ik me af of het niet handig is als het aantal posts per page ook wordt weergegeven als je op het pijltje voor iemands naam klikt in een topic.
Nu komt er
'Berichten: 14.939
Reg. datum: 10 februari 2001'
te staan in mijn geval... kan dan bijv. 100 ppp er onder? en mogelijk aanklikbaar, dat je hetzelfde topic even laadt met ook dat aantal ppp; dat kon meende ik vroeger wel door het gewoon achter de url te zetten. als iemand dan ergens 'joah pagina 3' aanhaalt en je hebt geen flauw idee waar ie het over heeft, kun je het even 'via zijn manier' zien en het terugvinden. :)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Het gebruik van 'pagina 3' is gewoon dom aangezien je de directe link naar een message kan geven, daarnaast kan de PPP instelling veranderen waardoor dat 'pagina 3' alsnog niet klopt?

imho beetje zinloze schermvervuiling :P

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:55

Zoefff

❤ 

Idd. Ik denk dat je users beter kunt aanleren dat ze geen relatieve verwijzingen gebruiken, maar gewoon een linkje naar de post die ze bedoelen. Dat scheelt jou meteen weer terugbladerwerk, en er hoeft niet weer een nieuwe feature geklust te worden :P

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

crisp

Devver

Pixelated

Gewoon linken naar de message zelf inderdaad; hiervoor gaan we geen extra features inbakken :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.