Nieuwe beta BIOS voor K8V SE Deluxe

Pagina: 1
Acties:

• Dolemans
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-06 20:55
Heeft iemand de nieuwe BETA bios voor de K8V SE DELUXE al geprobeerd? Momenteel staat 1006.005 op de Asus site.
http://www.asus.com/suppo...delName=K8V%20SE%20Deluxe

Ik heb nog wel wat problemen met mijn PC, dus ik ben op zoek naar alle laatste updates. Ik wil ook best wel een beta bios proberen, maar heb door schade en schande geleerd om eerst eens rond te kijken en te bezien of ik een beta wel moet installeren of misschien toch moet wachten op de alpha-versie.

Dus: heeft iemand deze bios al geprobeerd en wat zijn de ervaringen?

Verwijderd

Dolemans schreef op zondag 27 maart 2005 @ 09:45:
Ik wil ook best wel een beta bios proberen, maar heb door schade en schande geleerd om eerst eens rond te kijken en te bezien of ik een beta wel moet installeren of misschien toch moet wachten op de alpha-versie.
Volgens mij komt een Beta versie NA een Alpha versie ;)

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-08 15:54
ow... ik flash sowiso al niet graag biossen, en beta-biossen ga ik al helemaal niet proberen...

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-07 15:17

Ray

don't fix it if it aint broke :) zou ik in dit geval zeggen

Verwijderd

StuiTeR schreef op zondag 27 maart 2005 @ 10:41:
don't fix it if it aint broke :) zou ik in dit geval zeggen
Ik heb nog wel wat problemen met mijn PC, dus ik ben op zoek naar alle laatste updates. Ik wil ook best wel een beta bios proberen, maar heb door schade en schande geleerd om eerst eens rond te kijken en te bezien of ik een beta wel moet installeren of misschien toch moet wachten op de alpha-versie.

;)

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-07 15:17

Ray

tha problemen met je pc, dat kan werkelijk vanalles zijn natuurlijk. doet me denken aan die anwb (?) reclame van er komt rook uit de motorkap etc.............

de laatste bios versie van dit bord is gewoon goed. als het echt de bios is die het probleem in zijn geval veroorzaakt zouden hier hele nesten tweakers problemen mee hebben toch ?

oftewel welke problemen zijn er ? en is het likely dat die door de bios komen ?

enne nee ik heb de bios er zelf niet opstaan :)

[ Voor 6% gewijzigd door Ray op 27-03-2005 11:13 ]

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:08
Heeft iemand de nieuwe BETA bios voor de K8V SE DELUXE al geprobeerd? Momenteel staat 1006.005 op de Asus site.
http://www.asus.com/suppo...delName=K8V%20SE%20Deluxe

Volgens de ASUS site is 1006 nu officieel. Ik had erg slechte ervaringen met versie 1005 (veel te veel spontane reboots), daarom ben ik bij 1004 gebleven.

Iemand al deze versie geprobeerd ?

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• Dolemans
Ik heb hem al geinstalleerd en merk nog geen verbetering t.o.v. 1005.

Misschien moet ik ook maar terug naar 1004..... Ik breng mijn pc deze week in ieder geval weer terug naar de Norrod. Eens kijken wat zij kunnen vinden (brakke mobo, cpu, memory?).

Verwijderd

weet iemand toevallig een changelog te vinden voor de verschillende k8v se deluxe biossen?

• Dolemans
Geheugen bleek brak te zijn. Had wel memtest gedraaid en die gaf 0 fouten.

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

mmm ff schopje :P

heb nu final bios 1006 erop staan maar krijg dat boot logo maar niet weg van asus.
vroeger kon je hem gewoon uit zetten, maar die optie kan ik nu niet vinden ?

zal dadelijk maar de 1007 beta gaan proberen dan.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

ondertussen de 1007 beta erop gezet.
zie niet verschil met de 1006 final.
maar weer dat asus boot scherm :(
weet hier echt niemand hoe je die uitzet :?

Verwijderd

Lees het meer, met 1006 verdwijnen naar het schijnt ook de memory timing opties :r

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2005 14:36 ]

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 14:36:
Lees het meer, met 1006 verdwijnen naar het schijnt ook de memory timing opties :r
ik weet niet hoe het zat met 1005 bios maar vergeleken met de 1004 bios heb ik meer keuzes die ik kan maken met het instellen van geheugen.
dat was wel een vooruit gang.
alleen vroeger kon je dus het bootscherm uitzetten waar heel groot asus k8v se deluxe staat en nu niet meer :(

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ach ik heb het bord ook maar ik moet geen geheugen erin plaatsen, extra hd, oude hd verwijderen, geen extra cdromspeler, andere VGA kaart en zeker geen stroomstoring hebben want dan doet het hele bord het niet. Met 300W A-Open is het te redden maar ik ga dit bord toch vervangen want ik wil namelijk zeker 1 gb om te beginnen erin hebben en zeker binnenkorte tijd 2 gb. Ik draai met een 1004 met veel problemen maar systeem blijft met 1 x 512 mb het stabielste.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

itsalex schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 20:12:
Ach ik heb het bord ook maar ik moet geen geheugen erin plaatsen, extra hd, oude hd verwijderen, geen extra cdromspeler, andere VGA kaart en zeker geen stroomstoring hebben want dan doet het hele bord het niet. Met 300W A-Open is het te redden maar ik ga dit bord toch vervangen want ik wil namelijk zeker 1 gb om te beginnen erin hebben en zeker binnenkorte tijd 2 gb. Ik draai met een 1004 met veel problemen maar systeem blijft met 1 x 512 mb het stabielste.
mmm vreemd want hier draait ie verder wel gewoon stabiel.
en heb er een reepje mdt geheugen in van 1GB.

Pagina: 1