[PS2] God Of War

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Topicstarter
Velen zullen deze game waarschijnlijk niet kennen, ik ken 't zelf namelijk ook nog maar 3 dagen :o Ik kwam het geheel toevallig op gamespot tegen toen ik naar een andere game zocht. Nu blijkt ie al een paar dagen uit te zijn in de VS en het is een regelrechte topper!

Genoeg gepraat, jullie willen reviews en beeldmateriaal zien!!!!

Afbeeldingslocatie: http://ps2media.ign.com/ps2/image/article/590/590711/god-of-war-20050224045848537.jpg

Gamespot review: http://www.gamespot.com/ps2/action/godofwar/review.html (9,3)
IGN Review: http://ps2.ign.com/articles/596/596778p1.html (9,8)
IGN Interview 1: http://ps2.ign.com/articles/493/493659p1.html
IGN Interview 2: http://ps2.ign.com/articles/522/522557p1.html

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2005/076/reviews/919864_20050318_screen002.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2005/076/reviews/919864_20050318_screen005.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2005/076/reviews/919864_20050318_screen008.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2005/076/reviews/919864_20050318_screen004.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2005/076/reviews/919864_20050318_screen001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2005/076/reviews/919864_20050318_screen009.jpg

IGN Video's: http://media.ps2.ign.com/media/661/661321/vids_1.html
Gametrailers.com Video's: http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=498

Video aanraders:
Een legendarische en epische bossfight: http://www.gametrailers.com/player.php?id=4737&type=wmv
Een behind the scenes video: http://www.gametrailers.com/player.php?id=4735&type=wmv
Nog een documentaire: http://streamingmovies.ig....html%3Fmu%3D%3CURL%2F%3E

Ik snap nog steeds niet dat ik, en velen met mij, nog nooit van deze game hadden gehoord 8)7

Do not underestimate the power of Playstation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoorde voor het eerst van deze game oo de PU E3 2004 DVD. Sony stelde het voor als blockbuster samen met o.a GTA: SA en GT4. En een paar gasten van de PU vonden het ook de beste / meest verrassende game van de show.

De game komt hier in de zomer uit :( Nedgame heeft / krijgt de game geimporteerd uit de VS voor 60 euro, dus als je PS2 is omgebouwd heb je geluk. Ik kan iig niet wachten op de game, hij ziet er supervet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Topicstarter
Altijd zo dom dat ie in Europa zo laat wordt gereleased. Maar zoals je al zei, ik heb geluk. Die van mij is omgebouwd. Khoop dat 't ook een beetje lange game is, maar dat zou best wel eens goed kunnen komen omdat 't een dual-layer is en dus zeker geen klein spelletje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exphy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-07 17:28
wow die screens zien er wel :9~ uit

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Exphy schreef op zondag 27 maart 2005 @ 15:48:
wow die screens zien er wel :9~ uit
de meeste screens in de TS zijn van een FMV filmpje he ;)

Maar idd. voor de ps2 is dit een erg mooi spel. Ook erg vreemd dat zon relatief onbekend spel zo'n grote topper kan worden zonder dat iemand er eigenlijk van heeft gehoord (na de aankondiging is er weinig nieuws / hype tussendoor geweest)

Maarja misschien moet de hype hier nog op gang komen :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exphy
  • Laatst online: 02-07 17:28
Ik vond die eerste er al heel erg goed uitzien en het is niet zo dat de ps2 slegtere graphics heeft dan de andere consoles over het algemeen vind ik ze allemaal we er bijna even goed uitzien

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:25

NoTimeRemains

I know

ik ben al tijden op deze game aan t wachten...

net als op DMC3 waar deze game natuurlijk veel opleunt kwa gameplay.

ik heb van IGN Insider een videoreview... iemand ~150MB webspace over?

@TheEvilCuber de hype is in de US wel aanwezig hoor

[ Voor 13% gewijzigd door NoTimeRemains op 27-03-2005 17:34 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Topicstarter
De echte ingame screens zijn wel matig maar dat is altijd met console screens (van de ps2 iig wel). Om een goed beeld te krijgen moet je die filmpjes bekijken, vooral dat hydra-gevecht is smullen. In Europa zal de hype idd nog wel op gang moeten komen, hij komt hier namelijk veel later uit.

Maar uitgaande van die enorm hoge cijfers die deze game echt overal krijgt en al die filmpjes die ik heb gezien, twijfel ik niet meer aan de klasse van deze game. Nu nog es kijken hoe ik 'm hier in m'n ps2 krijg :)

niet alle screens zijn van fmv he ;)

dmc3 gister gespeeld, hijs erg lastig maar wel goed. Maar m'n voorkeur gaat tog uit naar God of War 8)

edit: hier ratings van 15 bekende sites (gamespot, ign etc.): http://www.metacritic.com/games/platforms/ps2/godofwar
zegt genoeg lijkt me :9

weet iemand mss goeie, betrouwbare en goedkope site om deze game te importeren?

[ Voor 31% gewijzigd door Reemster op 27-03-2005 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Topicstarter
Wel een beetje jammer dat er amper wordt gereageerd, omdat 't zo'n onbekend spel is hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Free Record Shop heeft de game als pre-order staan op de site

klik

24 juni. Ruim 2 maanden dus nog. *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er veel over gehoord/gelezen, het lijkt me echt een geweldige game.

Al zeggen veel mensen dat 'ie in ongeveer 10 uur wel uit is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze is een must voor mij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is het enige ps2 spel wat mij echt fet lijkt.
dusss... kan ik tegen die tijd van iemand een ps2 lenen? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Leuke game, duidelijk geïnspireerd door PoP:SoT, met iets minder uitwerkte platforming/puzzles maar daarentegen veel betere en vooral afwisselendere combat. Niet veel bossfights, maar de paar die je tegenkomt zijn wel heel mooi gedaan. Omgevingen zijn meestal ook schitterend kwa ontwerp (erg mooie backdrops), grafisch (technisch) vond ik het een beetje tegenvallen. De bombastische muziek is erg lekker als je flink aan het hakken bent, maar wat meer afwisseling had leuk geweest. Wat ik jammer vind is dat je behaalde skills/wapens niet mee kunt nemen naar een nieuwe game, nu heb ik weinig interesse de game nog een keer te spelen.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog 24 dagen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Laatst online: 05-10 18:55
Dit is echt een goed spel.... En de bossfights.. woei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup, dit lijkt me ook wel een tof spel ;). Ik heb niet veel games voor de PS2, maar dit genre vind ik tof. Niet alle games zijn goed, maar in de oijn van Devil May Cry, Rygar zit deze game denk ik wel ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meld liever iets waar andere mensen ook wat aan hebben :)

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2005 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:29
ben nu bezig met challenges of the gods level 4
krijg je als je het spel hebt uitgespeeld.

btw the goodies die je krijgt na het uitspelen van het spel is subliem!
veel extras.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
  • Laatst online: 11-01-2022
Erg vet spel trouwens :)
Idd vreemd van de weinige reacties..ligt alweer in de winkel te wachten nu :D
Beetje mix tussen Devil May Cry En Prince Of Persia..Lekker Hakken en beuken op de meest zieke manieren...bruut gamepje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje jammer.

De hele tijd speel ik op hero, maar ergens in een level van Athens heeft die hem gesaved als mortal :S.

Jammer, maarja is ook niet zo heel erg

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2005 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit spel is inderdaad supervet :). Gisteren een stukje mogen spelen, en dat was al erg kick. Beginsetting was vreemd genoeg identiek aan Prince of Persia 2 ;)

Ik mag over een maandje pas weer verder, mijn huisgenote had hem voor mijn verjaarsdag gekocht, en ja, ik was er bij .... want ja, kans bestaat dat ik het in die maand tijd anders zelf gekocht had, dus wilde ze het zekere voor het onzekere nemen ;).

Die actie knoppen vind ik zelf leuk gedaan, combo's zullen later wel moeilijker / sneller (meerdere knoppen tegelijk) worden. Dit soort games, da's nu waarom ik die PS2 gekocht heb. Ik speel voornamelijk Cube games, maar ja, dit komt daar gewoon niet op uit (op PoP na). Gemiste kans, maar ik geniet er niet minder door! Devil May Cry blijft het tofste spel wat ik ooit in handen gehad heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vette game :)

Prachtige gfx, geweldige setting, opzwepende soundtrack, heerlijk speelbaar.

Ben nu 1½ uur bezig, maar dit wordt een van de weinige spellen die ik uit ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:24

SD5k

>4&X

Vraagje:

Ik speel de originele US versie icm Swapmagic 3.3

Zodra ik begin met het 'Temple of Pandora' level begint loopt hij altijd vast, nouja er staat 'Loading', maar dat gaat echt niet weg.

Iemand een oplossing? Op een paar fora las ik dat je je PS2 verticaal moet zetten en de soften optie uit, maar dat lijkt me grote onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
-Sander schreef op zondag 03 juli 2005 @ 19:40:
Vraagje:

Ik speel de originele US versie icm Swapmagic 3.3

Zodra ik begin met het 'Temple of Pandora' level begint loopt hij altijd vast, nouja er staat 'Loading', maar dat gaat echt niet weg.

Iemand een oplossing? Op een paar fora las ik dat je je PS2 verticaal moet zetten en de soften optie uit, maar dat lijkt me grote onzin.
hmm ik had eerst ook gow met swapmagic 3.3 gespeeld.
maar niet tot temple of pandora...want toen besloot ik die game op me hdd te zetten en heb hem vlekkeloos uitgespeeld.

wat ik wel heb gehoord is dat je problemen krijgt met die level is als je een dvd5 backup heb.
want met die iso krijg je ook probs als je je HDloader niet naar 0.6 heb gepatched.

iig...ik kan het thuis wel proberen voor je met sm 3.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Heb hem ook gehaald vandaag, net even kort gespeeld en ik ben erg onder de indruk. Lekkere sfeer, mooie graphics en snelle gameplay. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:09
zow, net een sessie achter de rug van ongeveer 5 uur :D
Echt ernstig goed spel, heerlijk moves, goede graphics en gewoon bruut hakken >:) :P
1 van de zeer weinige ECHT goede spellen die momenteel uit zijn :)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Is het spel hier niet zo populair of hoe zit dat?

Ik ben nu redelijk ver (Path of Hades) en ik vind het echt een geweldige ervaring; erg sterk verhaal wat ook nog eens goed verteld wordt en de balans tussen vechten en puzzels is echt perfect, en wat een sfeer.
Dit is zondermeer 1 van de beste spellen die ik de afgelopen 5 jaar gespeeld heb, zeker op de PS2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee, in het PS2 topic praten ze liever over hardware dan over games ..... dus je vraagt je zo af, wat ze nu belangrijk vinden aan dat ding ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2005 @ 12:43:
Geen idee, in het PS2 topic praten ze liever over hardware dan over games ..... dus je vraagt je zo af, wat ze nu belangrijk vinden aan dat ding ;).
Ja grappig is dat, terwijl console gamers zich vaak echt hardcore gamers voelen die puur voor de gameplay gaan. Toch zijn de grootste topics in dit subforum voor 80% over PC-games.

Maargoed, het zou leuk zijn om met meerdere mensen te discussieren over dit geweldige spel. Zijn er mensen die 'm al uitgespeeld hebben en dingen hebben unlockt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZAMoRANo schreef op maandag 11 juli 2005 @ 13:09:
[...]

Ja grappig is dat, terwijl console gamers zich vaak echt hardcore gamers voelen die puur voor de gameplay gaan. Toch zijn de grootste topics in dit subforum voor 80% over PC-games.

Maargoed, het zou leuk zijn om met meerdere mensen te discussieren over dit geweldige spel. Zijn er mensen die 'm al uitgespeeld hebben en dingen hebben unlockt?
Ik kan er pas na 30/07 met je over praten, ik krijg die dan voor mijn verjaarsdag ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je niet game vragen voor je verjaardag die al uit is :p hoef je niet op God of War te wachten ;)

Ik ben nog bezig met de challenge of poseidon en de game blijft interessant. De afwisseling tussen combat en puzzelen / platformen is perfect. Daarbij is het telkens genieten van de grafics. Af en toe heb ik het idee een xbox360 game te spelen. Vooral onder water ziet alles er briljant uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:09
van t weekend 'ff' uitgespeeld. Damn die laatste battles zijn lastig zeg :D
ook nog ff op 'godmode' geprobeerd, ging in t begin al hard dood :/ niet liev
maar moet en zal em ook in godmode uitspelen. ik wil alle extra's :P

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

God of War is de beta game voor de komende test periode in het PS2 beta test programma. Ik heb hem onlangs in de bus gekregen. Ik heb hem nog geen seconde in de PS2 gehad maar ik begrijp dat ik dat maar snel moet doen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Heb dit spel al een tijdje en het is echt een zeer goede game. ziet er goed uit en lekkere actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
Bor de Wollef schreef op maandag 11 juli 2005 @ 19:47:
God of War is de beta game voor de komende test periode in het PS2 beta test programma. Ik heb hem onlangs in de bus gekregen. Ik heb hem nog geen seconde in de PS2 gehad maar ik begrijp dat ik dat maar snel moet doen.
beta testen? 8)7
spel is al uit ....of bedoel je iets anders?
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

Is dit spel te vergelijken met Jak 3? Daarmee bedoel ik dus een combinatie van actie / adventure, oftewel verhaal en veel cutscenes met dialogen die je in het verhaal trekken + steeds nieuwe aparte varierende missies, of is het gewoon aan een stuk door vechten/slaan e.d.?

-Edit-
Nou ja, ik merk het zelf wel. Heb 'm net namelijk besteld bij bij Play.com (48 euro), dus als 't goed is heb ik 'm over een weekje binnen.

[ Voor 27% gewijzigd door KreKkeR241 op 14-07-2005 02:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
KreKkeR schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 01:33:
Is dit spel te vergelijken met Jak 3? Daarmee bedoel ik dus een combinatie van actie / adventure, oftewel verhaal en veel cutscenes met dialogen die je in het verhaal trekken + steeds nieuwe aparte varierende missies, of is het gewoon aan een stuk door vechten/slaan e.d.?

-Edit-
Nou ja, ik merk het zelf wel. Heb 'm net namelijk besteld bij bij Play.com (48 euro), dus als 't goed is heb ik 'm over een weekje binnen.
Ik heb Jak 3 nooit gespeeld dus kan het daar niet mee vergelijken.
Het verhaal komt een beetje langzaam op gang, je krijgt alleen wat hints en kleine cutscenes in de eerste levels, maar daarna wordt je echt meegesleurd in het verhaal.
Ook zijn de levels erg gevarieerd, puzzels en actie zijn goed in balans, waardoor het eigenlijk nooit saai wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Edit-
Ze zijn wel enigzins te vergelijken. In Jak 3 zit er wat meer variatie in de missies, maar in GoW ga je zoiets nooit missen. De balans is perfect. Na een partijtje flink knokken mag je even rustig puzzelen, daarna wat balanceren op smalle balken. Als je met een van die onderdelen bezig bent hebt je nooit het gevoel een beetje loos bezig te zijn. Alles is leuk om te doen.

Het enige nadeel dat ik kan verzinnen is dat sommige stukken toch een hoop trial and error vereisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:28

westergas

rikkie_pc

Mmmm....ik heb dit spel nu een week of 2 in mijn PS2 zitten en hij gaat er voorlopig niet uit ook. Mijn verbazing is dan ook groot dat ik hier geen astronomisch topic tegenkom. Niet populair ofzo??

Dit spel is geweldig en verdient het om gespeelt te worden!

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Edit-
Hij is te vergelijken met Prince of Persia, samen met de 'actie' knoppen uit Resident Evil 4. Daarnaast natuurlijk met Devil May Cry, de gevechten in Prince of Persia moeten nog steeds beter uitgewerkt worden, dat spel vind ik tof om de platforming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 19:41
kheb het gisteren uitgespeeld na een pauze va bijna een maand :P

het spel is idd vergelijkbaar met prince of persia, echter het ziet er aar mijn mening mooier uit, tevens is de sfeer en verhaallijn wat rauwer.

iedereen die deze game nog niet geprobeerd heeft, ga dat nu doen!:)

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w3sTErGaS schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 07:46:
Mmmm....ik heb dit spel nu een week of 2 in mijn PS2 zitten en hij gaat er voorlopig niet uit ook. Mijn verbazing is dan ook groot dat ik hier geen astronomisch topic tegenkom. Niet populair ofzo??

Dit spel is geweldig en verdient het om gespeelt te worden!
Geen PC game hè

daarbij wordt er nauwlijks geadverteerd door Sony Europe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ja, nu heb ik hem dus ook (net ajrig geweest) ..... wat een vette game zeg .... die actie buttons zijn zeker goed .... net die Hydra bevochten .... meesterlijk gevecht, zag er ook bruut uit zeg. Die PS2 kan echt nog wel wat aan hoor ;).

Die actieknoppen verderop zijn nog toffer, vooral als je de verkeerde indrukt, je wordt echt goed afgestraft!!! De tegenstanders zijn ook best pittig.

De moves zijn goed te doen, besturing is super (meer a la DMC). Het is inderdaad Devil May Cry meets Prince of Persia .... puzzels zijn in DMC altijd zo slecht uitgewerkt, actie kan in PoP beter .... deze games heeft allebei + die actie buttons (ala RE4) .... echt een topspel!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel vandaag es gehaald en loop gelijk vast... :)

Hoe krijg ik die slangachtige vis dood gelijk aan het begin v/h level?
Dat is eigenlijk het moment dat je wat mensen aan boord hebt uitgeschakeld en vervolgens naar beneden gaat via een luik.

Ik hak in op dat beest, sleur zijn kop van links naar rechts, hak er weer op in, block maar er lijkt geen einde aan te komen zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-06 10:03
In principe volg je gewoon de instructies die op het scherm staan. Wat hack en slash en vervolgens die button-combinaties die op het scherm staan vermeld.
Het duurt wel eventjes, maar als je de knoppen verkeerd drukt, komt die slang een soort van tot "leven". Als je de juiste knoppen indrukt, gaat het gewoon goed en is ie binnen no-time dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog geen idee wat ik fout doe ik volg alle instructies die in het beeld verschijnen op maar na een kwartier te hebben hakken ben ik er even flauw van.
Morgen weer een dag! :)

In elk geval bedankt voor je reactie/hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft dat beest een levensmeter onder in het scherm

en idd, hacken totdat je de knoppencombo's mag invoeren.
Pagina: 1