Toon posts:

Far Cry Graphics

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb vorige week maar eens het topspel Far Cry gekocht.
Maar ben nu al een tijdje de goede graphics instellingen aan het zoeken.

Als ik auto detect doe. Dan zet hij alles op low. Terwijl ik een goede computer heb.
Als ik hem dan op low laat staan is het spel heel erg donker. Bv in het begin van het 1e lvl (Carrier)
Zie ik niks. Als ik alles instel op High. Is alles goed licht maar opeens hele rare kleuren.
Bv in in dat schip goud en andere 'rare' kleuren, ik weet niet of het zo hoort, maar het ziet er niet echt natuurlijk uit. Ook als ik een vijand zie zie ik hem in de verte helemaal in het zwart.

Bij low en high is het beeld niet echt scherp, een beetje rafelachtig en karteltjes rond de bomen.

Ik vraag me af hoe dit komt en wat ongeveer de juiste instellingen zijn voor mijn systeem.
Lijkt mij dat ik met dit systeem zeker wel de instellingen op high moet kunnen zetten.

Mijn systeem:

Amd 64 3000+
XFX 6600 GT
Gygabyte K8NF9
1024 MB Geheugen.

Alvast bedankt.

Verwijderd

Welke driver gebruik je ?

http://downloads.guru3d.com/download.php?det=1022
voor forceware 76.41
+
heb je Patch 1.2 of hoger ?

Heb je al is naar je gamma instellingen gekenen ?

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2005 01:55 ]

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-11 19:01
Laatste Farcry updates erop?

http://patches.ubi.com/far_cry/far_cry_v1.3.exe

[ Voor 92% gewijzigd door Occy74 op 27-03-2005 01:41 ]

Systeem Specs

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-11 18:22
Patchen naar 1.3x moet alles oplossen..
Ik draai op mijn systeem alles op het hoogste niveau maar mijn videokaart krijgt het af en toe nog zwaar te verduren ( zie specs voor details ) dus misschien moet je proberen niet alles op het hoogste niveau te zetten, aangezien je wel een redelijke videokaart heb, maar meer een budget kaart dan een 'beest' om het zo te zeggen

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:49
dat rafelig en kartelig komt omdat je waarschijnlijk op een reso van 640*480 zit. En die auto detect van far cry zou in principe wel alles goed moeten instellen...Ik heb ook een 6600GT en daarbij zet hij alles op high en sommige dingen op medium.
Maar, ik zou eerst patchen t/m1.3, en vervolgens de nieuwste nvidia driver installeren, en dan je instellingen op een reso van 1024*768 helemaal op max, en eventueel wat AA. Zou hij met gemak moeten trekken.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q