Hi,
Ik gebruik al tijden Nero 6 zonder enig probleem.
Echter sinds ik XP er weer vers op heb gezet en daarbij Nero 6 leest Nero de sourche DVD niet meer als ik een DVD wil copieren.
Zodra ik copier DVD kies en dan op de button "burn" klik krijg ik de melding dat er een lege schijf in de DVD speler zit.
Alle settings staan verder goed en er staat natuurlijk wel degenlijk data op de schijf.
Ik heb 2 verschillende Nero's geprobeerd en ook nog de laatste demo van hun site gehaald.
Helaas kan ik nog steeds geen DVD's copieren.
Dit is volgens mij wel een bekend probleem omdat ik met de search optie al 2 soort gelijke topics tegen kwam.
Bv. deze: Nero weigert DVD's te branden
Echter werd daar niet de oplossing genoemd.
Ook mijn zwager heeft van begins af aan al dit probleem met Nero 6.
Iemand enig idee wat nu de reden is?
Nogmaals...hij heeft het wel altijd gedaan...er is niets verranderd behalve een nieuwe XP.
DVD Sourche=Plextor px-116a
DVD brander=NEC
Athlon 3500+
1 gig mb
Windows XP
Mobo=A8V Asus
Ik gebruik al tijden Nero 6 zonder enig probleem.
Echter sinds ik XP er weer vers op heb gezet en daarbij Nero 6 leest Nero de sourche DVD niet meer als ik een DVD wil copieren.
Zodra ik copier DVD kies en dan op de button "burn" klik krijg ik de melding dat er een lege schijf in de DVD speler zit.
Alle settings staan verder goed en er staat natuurlijk wel degenlijk data op de schijf.
Ik heb 2 verschillende Nero's geprobeerd en ook nog de laatste demo van hun site gehaald.
Helaas kan ik nog steeds geen DVD's copieren.
Dit is volgens mij wel een bekend probleem omdat ik met de search optie al 2 soort gelijke topics tegen kwam.
Bv. deze: Nero weigert DVD's te branden
Echter werd daar niet de oplossing genoemd.
Ook mijn zwager heeft van begins af aan al dit probleem met Nero 6.
Iemand enig idee wat nu de reden is?
Nogmaals...hij heeft het wel altijd gedaan...er is niets verranderd behalve een nieuwe XP.
DVD Sourche=Plextor px-116a
DVD brander=NEC
Athlon 3500+
1 gig mb
Windows XP
Mobo=A8V Asus
[ Voor 8% gewijzigd door melly op 27-03-2005 14:47 ]